انتخاب و خريد چادر مسافرتي خوب و مرغوب

چادر مسافرتي را مي توان يكي از وسايل بسيار پر كاربرد و مناسب براي سفر ها دانست كه مي توانيد به خريد آن ها به مراتب سفري راحت تر و بهتري را انجام داد . با داشتن چادر مسافرتي در طول سفر مي توانيد در هر زمان كه نياز به استراحت داشتيد با استفاده از چادر مسافرتي حريم خصوصي و ايمني را براي خود فراهم كنيد . اين محصولات مي توانند در فصول گرما به عنوان سايبان و در فصل سرما به عنوان عايق در برابر باد و ... عمل كند . امروزه با پيشرفت صنعت مي توان چادر هاي مسافرتي بسيار با كيفيت و مستحكم را در بازار هاي جهاني يافته و از آن ها استفاده كرد . اما در اين ميان ، توليدي ها و شركت هايي نيز اقدام به توليد چادر هاي مسافرتي كپي و درجه 2 كردند كه در مي بايست راه هاي تشخيص چادر مسافرتي خوب را بدانيد تا بهترين چادر ها را خريداري كنيد .

قبل از اينكه راه هاي تشخيص چادر مسافرتي خوب را بدانيد بايستي سفر هايي كه قرار است به آن ها سفر داشته باشيد را مشخص كنيد . همانطور كه اشاره شد چادر هاي مسافرتي در تنوع بسيار بالايي توليد مي شوند كه هر يك از آن ها به نسبت طراحي و ساختاري كه دارند مناسب براي يك نوع آب و هواي خاص هستند ، پس اگر قصد سفر به مناطق ساحلي و شرجي ، كوهستاني و سردسير ، و همچنين آب و هواي معتدل داريد نياز است تا با در نظر گرفتن شرايط جغرافيايي و آب و هوايي محل سفر ، چادر هاي مسافرتي خود را انتخاب كنيد . و اما در ادامه اين مطلب قصد داريم تا راه هاي تشخيص چادر مسافرتي خوب را به شما عزيزان توضيح دهيم تا با كسب اطلاعات كافي در اين زمينه بتوانيد چادر مسافرتي خوب و مناسب خود را انتخاب كنيد .

جنس چادر هاي مسافرتي خوب از چيست ؟

يكي از ويژگي هايي كه بيشتر چادر هاي مسافرتي استاندارد آن را دارند ، ضد آب بودن چادر مسافرتي است چرا كه در محيط هاي بيرون ممكن است باران ببارد ، به همين دليل نياز است تا سرپناهي و چادر مسافرتي كه از آن استفاده مي كنيد

 

جهت خواندن ادامه مطلب از طريق سايت فروشگاه اينتكس مي توانيد به لينك زير مراجعه نماييد:

انتخاب و خريد چادر مسافرتي خوب و مرغوب

چادر مسافرتي از كجا بخرم

چادر مسافرتي از كجا بخرم ؟

از سري سوالات متدوالي كه مشتريان چادر هاي مسافرتي و كمپينگ دارند اين است كه چادر مسافرتي از كجا بخرم ؟ بهترين مركز فروش چادر مسافرتي كجاست ؟ چادر مسافرتي اورجينال و اصل از كجا بخريم ؟ ارزان ترين مراكز فروش چادر مسافرتي در ايران كجاست ؟ منبع چادر مسافرتي كوهنوردي كجاست ؟ و ديگر سوالات اينچنيني كه در همين راستا قصد داريم در اين مطلب بزرگترين و معتبر ترين مركز فروش چادر مسافرتي اورجينال حرفه اي و خانوادگي را به شما عزيزان معرفي كنيم . فروشگاه اينتكس بزرگترين و اولين فروشگاه اينترنتي در ايران مي باشد كه شما عزيزان مي توانيد محصولات سفري و كمپينگ خود را به مانند چادر مسافرتي از اين مركز خريداري كنيد .

فروشگاه اينترنتي اينتكس با ارائه خدمات و مزيت هايي به مشتريان خود همواره در ميان مشتريان محبوب بوده كه در ادامه بيشتر با اين مركز فروش محصولات كمپنيگ و چادر مسافرتي آشنا خواهيد شد . فروشگاه اينتكس با واردات مستقيم و بدون واسطه چادر هاي مسافرتي خارجي اصل و اورجينال بهترين و مناسب ترين چادر هاي مسافرتي را از نظر طراحي و آرگونومي ساخت به فروش مي رساند كه شما خريداران گرامي مي توانيد با خيال راحت از اصالت و اورجينال بودن محصولات سفري خود را خريداري كنيد . البته فروشگاه اينتكس سعي كرده است تا با واردات و فروش مستقيمي كه دارد قيمت چادر هاي مسافرتي خود را به صورت چشمگيري كاهش دهد تا در اين راستا خريداران بتوانند با صرف هزينه كمتر حتي نسبت به ساير فروشگاه هاي موجود در بازار هاي ايران ، صاحب چادر مسافرتي خارجي اورجينال و اصل شوند .

 

جهت مطالعه ادامه مطلب مي توانيد به لينك زير مراجعه نماييد:

چادر مسافرتي از كجا بخرم

بهترين چادر مسافرتي خارجي

چادر هاي مسافرتي از سري وسايل و محصولات پر طرفدار سفري مي باشد كه به واسطه وزن كم و كارايي كه دارند در بيشتر سفر ها از آن ها استفاده مي شود . چادر هاي مسافرتي مي توانند با ايجاد حريم خصوصي و نسبتا امن در طول سفر بسيار مفيد واقع شوند اما لازم است تا در هنگام خريد چادر مسافرتي به برند ، جنس و سازه چادر مسافرتي خود دقت كنيد تا بتوانيد از محصول به بهترين شكل ممكن استفاده كنيد . امروزه نمونه هاي تقلبي از چادر هاي مسافرتي در سراسر دنيا وجود دارد كه ممكن است خريداران را با مشكل مواجه سازد همچنين تنوع زياد اين محصولات موجب مي شود تا خريداران سردرگم شوند و نتوانند به درستي چادر مسافرتي خود را انتخاب كنند . در اين مطلب قصد داريم تا بهترين برند هاي چادر مسافرتي خارجي را به همراه بهترين نوع سازه چادر هاي مسافرتي و همچنين اجناس استفاده شده در ساخت آن ها را معرفي و مورد بررسي قرار دهيم تا خريداران چادر مسافرتي بتوانند با خيال راحت اقدام به خريد اين محصولات سفري بي نظير كنند .

بهترين برند هاي چادر مسافرتي خارجي

قبل از هر اقدامي براي خريد چادر مسافرتي بهتر است بهترين برند هاي چادر مسافرتي خارجي را بشناسيد تا بتوانيد با اطلاعات كافي خريد خود را انجام دهيد . امروزه شركت هاي توليد كننده چادر مسافرتي در سراسر اروپا و آمريكا وجود دارد كه در ادامه با بهترين و برترين توليدي هاي چادر مسافرتي آشنا خواهيم شد .

چادر مسافرتي كلمن ، كلمبوس و بست وي

از نمونه شركت هاي توليد كننده محصولات سفري و كمپينگ است كه علاوه بر آن برخي از محصولات بادي چون تخت خواب بادي و تشك هاي بادي را نيز طراحي كرده است كه براي سفر ها نيز مناسب هستند . اين شركت شركتي آمريكايي مي باشد كه اغلب در ساخت چادر مسافرتي بزرگ و خانوادگي فعاليت دارد . چادر هاي مسافرتي كلمن براي كساني كه به دنبال خريد چادر مسافرتي خانوادگي و بزرگ هستند توصيه مي شود چرا كه ابعاد چادر هاي كلمن و همچنين ارتفاع اين نوع از چادر ها بسيار بالاست . چادر هاي مسافرتي كلمبوس نيز از نمونه ديگري از چادر هاي مسافرتي آمريكايي هستند كه در ساخت انواع چادر مسافرتي بزرگ و خانوادگي فعاليت دارد . اما در اين ميان شركت بست وي كه از ديگر شركت هاي آمريكايي مي باشد در توليد چادر مسافرتي كوهنوردي و حرفه اي فعاليت دارد كه خريد از اين برند براي كساني كه به دنبال چادر مسافرتي حرفه اي هستند توصيه مي شود .

 

مي توانيد ادامه اين مطلب را از سايت فروشگاه اينتكس در لينك زير مراجعه نماييد:

بهترين چادر مسافرتي خارجي

چادر مسافرتي ضد سرما و گرما

چادر هاي مسافرتي از سري وسايل و تجهيزات سفري حساب مي شوند كه امروزه كمتر كسي بدون استفاده از چادر مسافرتي به سفر مي رود . با داشتن يك چادر مسافرتي ايده آل ، ضد آب و سرما مي توانيد در تمامي شرايط بستري امن و حريم خصوصي مناسبي را در محيط هاي بيرون براي خود ايجاد كنيد . چادر هاي مسافرتي در تنوع بسيار زيادي توليد شده اند به طوريكه مي توانيد در سراسر دنيا بيش از هزار نوع مدل چادر مسافرتي را مشاهده و آن ها را خريداري كنيد . اما چادر هاي مسافرتي به دليل طراحي و آرگونومي ساختي كه دارند براي يك نوع شرايط آب و هوايي خاص مناسب مي باشند به همين جهت نياز است تا به نسبت شرايط آب و هوايي منطقه اي كه قصد سفر به آن را داريد ، چادر مسافرتي خود را انتخاب نماييد . در اين مطلب قصد داريم تا راهنمايي براي خريد چادر مسافرتي ضد آب و سرما شما عزيزان باشيم .

از ويژگي هاي بسيار خوب و پر اهميت چادر هاي مسافرتي مي توان به ضد آب بودن و مقاوم بودن در برابر سرما اشاره كرد . در برخي از چادر ها كه با عنوان چادر كوهنوردي و چادر مسافرتي حرفه اي به فروش مي رسند ضد آب بودن و مقاومت در برابر سرما مي باشند چرا كه بيشتر در مناطق آب و هوايي سرد و كوهستاني مورد استفاده قرار مي گيرد . با اين حال حتي بسياري از مسافرين معمولي نيز نياز دارند تا چادر مسافرتي ضد آب و سرما را خريداري كنند تا بتوانند از محصول در تمامي شرايط استفاده كنند . اما سوال اينجاست كه چگونه بتوانيم چادر مسافرتي ضد آب و سرما را خريداري كنيم ؟ ويژگي هاي چادر مسافرتي ضد آب و سرما چيست ؟ بهترين سازه و جنس استفاده شده براي ساخت چادر مسافرتي ضد آب و سرما كدام است ؟ برترين چادر چادر مسافرتي ضد آب و سرما كدام اند ؟ در ادامه مي توانيد پاسخ سوال هاي خود را بگيريد .

 

جهت خواندن ادامه مطلب مي توانيد از طريق فروشگاه اينتكس در لينك زير مطلب را مشاهده كنيد:

چادر مسافرتي ضد سرما و گرما

بهترين چادر مسافرتي ايراني

چادر مسافرتي از محبوب ترين اقلام و وسايل همراه در سفر ها مي باشد كه مي توانيد با خريد آن ها به مراتب سفري راحت تر و دلچسب تري را رقم بزنيد . چادر هاي مسافرتي در نمونه هاي متنوعي توليد شده اند به همين دليل نيز براي شرايط هاي مختلف جوي قابل استفاده مي باشند . از مناسب ترين چادر هاي مسافرتي مي توان به چادر هايي اشاره كرد كه در تمامي شرايط آب و هوايي بتوان از آن استفاده كرد . شركت هاي زيادي در سراسر دنيا اقدام به توليد چادر مسافرتي مي كنند كه از محبوب ترين و پر فروش ترين مارك هاي خارجي مي توان به چادر مسافرتي هاسكي ، فرينو ، كلمن ، كلمبوس ، شنگيوآن ، بست وي ، ياماها و ... اشاره كرد ، با اين حال چادر هاي مسافرتي ايراني با كيفيت بسيار بالا ساخته شده اند كه در اين مطلب قصد داريم تا بهترين مارك چادر مسافرتي ايراني را معرفي كنيم و ويژگي هر يك از آن ها را مورد بررسي قرار دهيم تا با تكيه بر اين مطالب بتوانيد بهترين نمونه ها را خريداري كنيد .

لازم به ذكر است كه شركت هاي توليد كننده و توليدي هاي كوچك و بزرگي در سراسر ايران به صورت انبوه اقدام به توليد چادر مسافرتي مي كنند ، اما در اين ميان چادر هاي مسافرتي طراحي شده اند كه شايد از كيفيت مطلوبي برخوردار نباشند ، پس بهتر است كه در هنگام خريد چادر مسافرتي ايراني به جنس محصول ، نوع و جنس سازه ، نوع طراحي و آرگونومي ساخت ، دوخت محصول و ... توجه داشته باشيد ، اما در كنار بسياري از توليدي هاي متفرقه چادر مسافرتي شركت هاي توليد كننده چادر هاي مسافرتي ايراني با كيفيت بسيار بالا نيز وجود دارد كه در ادامه پر فروش ترين و بهترين مارك چادر مسافرتي ايراني را معرفي مي كنيم . از مهم ترين مزيت هاي خريد چادر مسافرتي ايراني مي توان به مقرون به صرفه بودن آن ها اشاره كرد ، بسياري از مارك هاي چادر مسافرتي ايراني هستند كه قابل مقايسه با نمونه هاي خارجي هستند ، لذا با خريد آن ها مي توانيد با صرف هزينه كمتر صاحب يك چادر مسافرتي ايده آل شويد . علت مقرون به صرفه بودن چادر مسافرتي ايراني اين است كه روند توليد اين نوع چادر ها در داخل كشور بوده و به مراتب هزينه كمتري براي ساخت آن ها پرداخت شده است .

 

جهت خواندن ادامه مطلب به لينك زير مراجعه نماييد:

بهترين چادر مسافرتي ايراني

آموزش تصويري نصب چادر مسافرتي عصايي

چادر هاي مسافرتي از نمونه وسايل و ابزار هاي بسيار خوب و البته در برخي موارد ضروري است كه مي توانيد با استفاده از آن ها در سفر به مراتب سفري راحت تر و دلچسب تر را رقم بزنيد . چادر هاي مسافرتي با ساختاري كه دارند در ابعاد بسيار كوچكي بسته بندي شده و وزن بسيار سبك دارند ، به همين دليل نيز به راحتي مي توان آن ها را به سهولت حمل كرد . چادر هاي مسافرتي همچنين از نظر ساختاري تفاوت هايي با يكديگر دارند كه بر اين اساس راه اندازي و نصب آن ها نيز متفاوت خواهد بود . در ميان انواع چادر هاي مسافرتي با سازه هاي مختلف مانند چادر مسافرتي اتوماتيك ، عصايي و فنري ، چادر مسافرتي عصايي نسبت به ساير مدل ها كم حجم تر بوده و به همين منظور حمل آن آسان تر است ، از اين رو محبوبيت آن بيشتر از ساير مدل ها بوده و اغلب چادر هاي مسافرتي حرفه و كوهنوردي نيز از ساختار عصايي برخوردار اند . از سوالات متدوالي كه همواره خريداران چادر مسافرتي عصايي دارند اين است كه نحوه راه اندازي و نصب چادر مسافرتي عصايي چگونه است ؟ در اين مطلب قصد داريم تا با آموزش تصويري نصب چادر مسافرتي عصايي ، به صورت مرحله به مرحله شما كاربران گرامي را راهنمايي كنيم .

مرحله اول

قبل از راه اندازي چادر مسافرتي ، فارغ از نوع ساختاري چادر بايستي محل مناسبي را براي نصب و بر پا كردن چادر مسافرتي در نظر بگيريد . زمين هايي كه داراي شاخ و برگ درختان ، سنگ ريزه و ... مي باشد مي تواند به كف چادر مسافرتي آسيب وارد كند و يا افراد را براي نشستن و دراز كشيدن در چادر مسافرتي دچار مشكل كند . همچنين زمين هاي آسفالت ، شني و ... نيز مي تواند در دراز مدت باعث ساييده شدن چادر مسافرتي گردد ، از اين رو پيشنهاد مي كنيم كه از يك زير انداز براي راه اندازي و نصب چادر مسافرتي بر روي آن استفاده كنيد . شما مي توانيد به نسبت شرايط آب و هوايي براي ضخامت كف چادر از انواع زيرانداز هاي پارچه اي ، حصيري و پلاستيكي استفاده كنيد ، همچنين در صورت استفاده از چادر مسافرتي خود در آب و هواي باراني مي توانيد از زير انداز هاي ديگري چون نايلون و وينيل كه خاصيت ضد آب دارند استفاده كنيد .

مرحله دوم

پس از انتخاب محل مناسب و استفاده از يك زيرانداز مقاوم ، ضخيم و يا ضد آب به سراغ ساك حمل چادر مسافرتي رفته و چادر را خارج مي كنيد . اگر چادر مسافرتي شما دوپوش است ( يعني علاوه بر بدنه اصلي داراي پوشش ثانويه مجزا است ) ، پوشش دوم آن را كنار بگذاريد چرا كه در مراحل اوليه به آن نياز نداشته وبايستي در مراحل آخر آن را بر روي بدنه اصلي چادر مسافرتي بكشيد . بدنه اصلي چادر مسافرتي عصايي را پس از خارج كردن به صورت كامل به طوري كه كف آن پايين قرار بگيرد ، بر روي نايلون يا زيرانداز پهن كنيد .

 

جهت مشاهده ادامه مطلب از طريق سايت فروشگاه اينتكس در لينك زير مي توانيد اين مقاله را مشاهده نماييد:

آموزش تصويري نصب چادر مسافرتي عصايي

طريقه خوابيدن در چادر مسافرتي

خوابيدن در چادر مسافرتي

استفاده از چادر هاي مسافرتي امروزه بسيار رونق پيدا كرده است چرا كه بيشتر افراد با استفاده از وسيله هاي نقليه شخصي به سفر رفته و به سهولت چادر مسافرتي خود را حمل مي كنند . استفاده از چادر مسافرتي در سفر ها مي تواند به مراتب سفري راحت تر و دلچسب تر را رقم بزند چرا كه مي توانيد حريم خصوصي ايمن و دوست داشتني را حتي در دل طبيعت و در جاهايي كه خانه ، ويلا يا هتلي وجود ندارد براي خود ايجاد كنيد . چادر هاي مسافرتي اورجينال و اصلي داراي كيفيت بسيار بالايي هستند به طوريكه مي توانيد از آن ها براي اسكان طولاني مدت نيز استفاده كنيد . چادر مسافرتي مي تواند بستر و فضاي ايده آل را حتي براي خوابيدن در طول شبانه روز براي شما فراهم كند ، اما جدا از مقوله خريد چادر مسافرتي خوب و اصلي بايستي نكاتي را در رابطه با خوابيدن در چادر مسافرتي رعايت كنيد تا به مراتب ، حس بهتري داشته و خواب راحت تري را داشته باشيد .


از آن جا كه بيشتر افراد به خوابيدن در خانه عادت داشته و اغلب از تشك هاي نرم ، تخت خواب هاي ايده آل به همراه بالش هاي دلخواه خود استفاده مي كنند ، شايد خوابيدن در چادر مسافرتي براي آن ها نا خوشايند باشد و نتوانند حس خوبي را در هنگام استراحت و خوابيدن در چادر مسافرتي را داشته باشند . چرا كه محيط هاي بيرون فضاي ساكتي نداشته و شايد در برخي مواقع احساس نا امني كنيد . اما شما مي توانيد با رعايت نكات و توصيه هايي حتي در هنگام سفر نيز بستر و محيط مناسب را به همراه چادر مسافرتي براي خود ايجاد كنيد . پس اگر به دنبال شرايط ايده آل براي خوابيدن در چادر مسافرتي هستيد ، در ادامه مطلب همراه ما باشيد تا در سفر هاي بعدي با رعايت اين نكات ارزشمند و حتي با تهيه ديگر لوازم هاي سفري به مراتب بستر مناسب براي خوابيدن و استراحت كردن خود در داخل چادر مسافرتي ايجاد كنيد .

 

جهت خواندن ادامه مطلب مي توانيد در سايت مركزي اينتكس و در لينك زير اقدام نماييد:

طريقه خوابيدن در چادر مسافرتي

تفاوت چادر مسافرتي اتوماتيك فنري با عصايي چيست ؟

به احتمال بسيار زياد در هنگام خريد چادر مسافرتي يا تحقيق در آن رابطه به نام هاي چادر مسافرتي اتوماتيك يا چادر مسافرتي عصايي و ... برخورده باشيد ، اما اطلاعات كافي در آن رابطه نداشته و ندانيد كه فرق چادر مسافرتي اتوماتيك با عصايي چيست ؟ يا كدام چادر مسافرتي بهتر است ؟ راه اندازي كدام نوع چادر مسافرتي آسان تر است ؟ حجم و بسته بندي چادر مسافرتي اتوماتيك كوچك تر است يا چادر مسافرتي عصايي ؟ در همين راستا قصد داريم تا با ارائه اين مطلب شما را با انواع چادر هاي مسافرتي پر فروش و تفاوت ميان آن ها آشنا كنيم تا با كسب اطلاعات كامل تر بتوانيد مدل مد نظر خود را بدون هيچ گونه نگراني خريداري كنيد .

از ويژگي هاي قابل توجه در تمامي چادر هاي مسافرتي مي توان به ضد آب بودن آن ها اشاره كرد ، پس ضد آب بودن چادر مسافرتي هيچگونه ارتباطي با نوع سازه چادر مسافرتي نداشته و بايد در هنگام خريد چادر مسافرتي به اين موضوع دقت داشته باشيد . علاوه بر ويژگي ضد آب محصول ، نوع ساختار و طراحي بدنه نيز هيچ ارتباطي با سازه چادر مسافرتي ندارد ، به طوريكه حتي ممكن است دو چادر مسافرتي از نظر ساختار و طراحي بدنه مشابه يكديگر باشند اما نوع سازه آن ها با يكديگر متفاوت باشد . اما سوال اصلي اينجاست كه فرق سازه ها با يكديگر و ويژگي هر يك از آن ها چيست ؟

چادر مسافرتي اتوماتيك

چادر هاي مسافرتي اتوماتيك با نام ديگر چادر مسافرتي چتري نيز شناخته مي شود ، چرا كه ساختار سازه آن بسيار شبيه به سازه چتر هاي معمولي مي باشد . علت نام گذاري چادر مسافرتي با نام اتوماتيك اين است كه براي راه اندازي آن نياز به سر هم كردن پايه ها و نصب بدنه به سازه نمي باشد و چه بسا به صورت اتوماتيك مي توانيد چادر مسافرتي خود را راه اندازي و استفاده كنيد . اين نوع از چادر ها با توجه به سازه اي كه دارند اغلب داراي ارتفاع بيشتري بوده و سقف آن مرتفع است ، همچنين شيب سقف چادر هاي مسافرتي اتوماتيك به نسبت چادر مسافرتي عصايي كمتر است . بدين ترتيب افراد مي توانند حتي در داخل چادر هاي مسافرتي بزرگ حتي در حاشيه هاي كناري چادر بايستند . سازه اتوماتيك و نوع طراحي آن اين اجازه را به طراحان مي دهد تا از ميله هاي ضخيم تر و قطور براي ساخت چادر استفاده كنند .

 

جهت خريد چادر مسافرتي مي توانيد از طريق فروشگاه اينتكس اقدام نماييد. هم چنين جهت خواندن ادامه اين مطلب نيز به لينك زير مراجعه كنيد:

تفاوت چادر مسافرتي اتوماتيك فنري با عصايي چيست ؟

نكاتي در مورد خريد چادر مسافرتي

هنگام خريد اينترنتي چادر مسافرتي به چه نكاتي توجه كنيم ؟

خريد هاي اينترنتي چادر مسافرتي همواره يكي از راه هاي بسيار ساده و سريع خريد بوده كه بسياري از افراد به جاي رفتن به فروشگاه ها و بازار مي توانند در خانه نشسته و با استفاده از كامپيوتر يا گوشي موبايل به اينترنت متصل شده و با استفاده از درگاه هاي پرداختي ، محصول و كالاي خود را خريداري كنند . عمدتا در فروشگاه هاي اينترنتي شما مي توانيد تنوع بسيار زيادي را از محصول مورد نظر خود مشاهده كنيد و به راحتي به مقايسه آن ها بپردازيد ، چرا كه در خانه نشسته ايد و زمان و فرصت كافي را براي تحليل داشته و مي توانيد كالاهاي بعضا گران قيمت خود را با خيال راحت خريداري كنيد . يكي از وسايل پر كاربرد و پر طرفداري كه بيشتر افراد اقدام به خريد اينترنتي آن ها مي كنند مي توان به چادر مسافرتي اشاره كرد .

يكي از سوالاتي كه ممكن است بسياري از مشتريان داشته باشند اين است كه بورس چادر مسافرتي در تهران و يا ديگر شهر ها كجاست ؟ آيا در نزديكي محل سكونت شما فروشگاه چادر مسافرتي وجود دارد يا خير ؟ بهترين فروشگاه براي خريد چادر مسافرتي كدام است ؟ اما شما مي توانيد با اتصال به اينترنت و با يك سرچ ساده به فروشگاه هاي اينترنتي كه در زمينه فروش چادر مسافرتي فعاليت مي كنند را يافته و با توجه به معتبر بودن سايت ، محصول خود را از آن خريداري كنيد . اما خريد هاي اينترنتي نيز برخي از دردسر هاي خاص خود را دارند ، به عنوان مثال بيشتر افراد به دليل نداشتن اطلاعات كافي از چادر مسافرتي خود در هنگام خريد دچار ترديد مي شوند ، پس نياز است تا اطلاعات خود را در اين زمينه افزايش دهيد تا با خيال راحت بتوانيد خريد خود را انجام دهيد . در ادامه مطلب براي پاسخ به سوال " هنگام خريد اينترنتي چادر مسافرتي به چه نكاتي توجه كنيم ؟ " همراه ما باشيد .

 

جهت خواندن ادامه مقاله به لينك زير مراجعه نماييد:

نكاتي در مورد خريد چادر مسافرتي

چادر مسافرتي حرفه اي

چادر هاي مسافرتي از سري لوازم بسيار محبوب و كاملا كاربردي در سفر ها مي باشد كه امروزه بسياري از افراد براي سفر دسته جمعي با خانواده و يا دوستان اين محصولات را به همراه خود برده و در طول سفر از آن ها استفاده مي كنند . با خريد چادر مسافرتي خوب و با كيفيت مي توانيد حرين خصوصي بسيار عالي و البته ايمن را براي خود ايجاد كنيد . چادر هاي مسافرتي حتي در برخي از شرايط مي تواند حافظ سلامت افرادي باشد كه از آن استفاده مي كنند ، بنابراين توصيه مي شود كه هر هنگام خريد به ويژگي ها و خصوصيات چادر هاي مسافرتي دقت كنيد . لازم به ذكر است كه هر چادر مسافرتي بسته به نوع طراحي و ساختاري كه دارند براي يك آب و هوا و شرايط خاص جوي مناسب بوده و بايد به اين نكته مهم توجه داشته باشيد تا در هنگام استفاده ، با مشكل مواجه نشويد . از نمونه چادر هاي مسافرتي كه ممكن است با آن مواجه شده باشيد چادر مسافرتي حرفه اي مي باشد كه در ادامه مطلب شما را با اين نوع از چادر هاي مسافرتي آشنا خواهيم كرد .

چادر مسافرتي حرفه اي چيست ؟

چادر هاي مسافرتي در تنوع بسيار زيادي طراحي شده اند كه بر اساس نوع طراحي و ساختار خود نام هاي متفاوتي نيز دارند ، يكي از بهترين و مناسب ترين چادر هاي مسافرتي كه براي شرايط مختلف و نامساعد جوي ساخته شده ات ، چادر مسافرتي حرفه اي نام دارد كه مناسب ترين گزينه براي اشخاصي است كه بيشتر به سفر رفته و در سفر ها با اقامت و برپا كردن كمپ ، در محلي ساكن مي شوند . چادر مسافرتي حرفه اي با عناوين ديگري چون چادر مسافرتي كوهستاني ، زمستاني و كوهنوردي شناخته مي شود كه عمدتا تمامي آن ها در دسته چادر مسافرتي حرفه اي قرار مي گيرند . مدل هاي حرفه اي چادر مسافرتي داراي طراحي و ساختار متفاوت بوده و از اجناس بسيار مقاوم و با كيفيت ساخته مي شوند كه در ادامه مطلب به صورت جامع و كامل آن را معرفي كرده و مورد بررسي قرار خواهيم داد .

نوع طراحي و ساخت چادر مسافرتي حرفه اي

نوع طراحي و ساخت چادر مسافرتي حرفه اي كاملا خاص و متفاوت بوده كه همين مسئله سبب شده تا اين مدل ها را حرفه اي و استاندارد بدانيم . عمدتا چادر هاي مسافرتي حرفه اي به دليل اينكه در شرايط نامساعد جوي مانند كوهستان ، كوير و ... استفاده مي شود بايستي به خوبي بتواند ايمني افراد را در شرايط سخت ايجاد كند . به همين منظور عمدتا توليد كنندگان ، اين محصولات را با ارتفاع پايين تر و طراحي گنبدي شكل يا طراحي كله گاوي طراحي مي كنند ، ساختار كله گاوي و گنبدي اين محصولات مي تواند به خوبي وزش باد را منحرف كند و از راكد ماندن باران و برف بر روي سقف يا ديواره ها جلوگيري خواهد كرد . عمدتا در كوهستان و در بيابان ها وزش باد بعضا بسيار شديد است كه در صورت طراحي ساده ممكن است تعادل چادر بر هم ريخته و حتي بلند شود . از سوي ديگر ارتفاع كم چادر ايستادگي آن را بسيار بيشتر خواهد كرد . عمدتا ارتفاع سقف آن ها به گونه اي است كه فرد بتواند دراز كشيده و يا بنشيند .

 

جهت مشاهده ادامه مطلب به لينك زير مراجعه نماييد:

چادر مسافرتي حرفه اي