استخر پيش ساخته 549*274 بيضي بست وي

استخر پيش ساخته 549*274 بست وي با فرم ظاهري بيضي شكل يكي از متفاوت ترين انواع استخر آماده بوده كه شما مي توانيد براي استفاده در منزل ، باغ و ويلا جهت مصارف تفريحي و همچنين براي امور صنعتي ، كشاورزي و يا حتي پرورش ماهي از آن استفاده كنيد. اين استخر پيش ساخته سايز متوسطي داشته و بدنه آن متشكل از دو بخش اصلي و فريم هاي نگهدارنده مي باشد. وجه تمايز ديگر اين استخر آماده نسبت به نمونه هاي موجود در بازار علاوه بر شكل ظاهري مربوط به جنس انتخاب شده براي فريم هاي نگهدارنده آن مي باشد. اين فريم ها داراي جنس استيل بوده كه سبك و مقاوم بوده و كاملا ضدزنگ هستند. اين جنس از فريم توان تحمل وزن بالاتر و طول عمر به مراتب بيشتري نسبت به ساير جنس هاي فريم دارد.

 

براي خريد محصولات بادي مي توانيد به سايت اينتكس تهران مراجعه نماييد ، همچنين در صورت مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته 549*274 بيضي بست وي

استخر پيش ساخته گرد بست وي با تجهيزات

استخر پيش ساخته گرد بست وي با تجهيزات يكي از جديدترين توليدات كارخانه بست وي در زمينه استخر آماده بوده كه شما مي توانيد از اين محصول در داخل باغ ، ويلا ، پاركينگ منزل و... استفاده كرده و لذت ببريد. اين استخر آماده داراي بدنه گرد بوده و قابليت آن را داشته كه به صورت روكار بر روي سطح زمين و يا به صورت توكار در داخل زمين راه اندازي شود. اين استخر پيش ساخته داراي تجهيزات جانبي كامل بوده به همين دليل بوده كه براي راه اندازي و استفاده از محصول ياد شده ديگر نياز به تهيه تجهيزات اضافي نخواهيد داشت. در داخل بسته بندي اين استخر آماده تعداد يك عدد نردبان استاندارد ، يك عدد پمپ تصفيه فيلتري ، يك عدد درپوش و يك عدد فيلتر تصيفه آن وجود دارد. با استفاده از پمپ تصفيه فيلتري و درپوش مناسب استخر پيش ساخته مي توانيد موجب كاهش تعداد دفعات تعويض آب استخر و همچنين صرفه جويي در مصرف آب شويد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته گرد بست وي با تجهيزات

استخر پيش ساخته ايرتكس ۱۳۰×۳×۶

استخر پيش ساخته ايرتكس ۶ متري يكي از جديدترين استخر هاي آماده توليد ايران بوده كه كيفيت بالايي داشته به طوري كه امكان رقابت با نمونه هاي مشابه خارجي را دارد. مزيت اين استخر پيش ساخته نسبت به نمونه هاي خارجي در ابعاد متنوع و ارتفاع بلند آن بوده و از طرفي قيمت مناسب تري نيز داشته تا بتوانيد آن را انتخاب كنيد. اين استخر آماده ايراني بدنه اي مستطيل شكل داشته و شامل سازه ها و بدنه اصلي مي شود. سازه هاي اين استخر مدل U شكل داشته كه در حد فاصل معين از يكديگر قرار داده شده تا استحكام قابل توجهي را به وجود بياورد. رنگ بدنه اين استخر پيش ساخته نيز آبي و ساده بوده اما در بخش داخلي آن طرح كاشي ايجاد شده تا فضاي مشابه با استخر هاي بتني را در اختيار شما قرار بدهد.

 

براي خريد محصولات بادي مي توانيد به سايت اينتكس تهران مراجعه نماييد ، همچنين براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته ايرتكس ۱۳۰×۳×۶

استخر پيش ساخته ايرتكس ۹ در ۴ با عمق ۱۳۰

استخر پيش ساخته ايرتكس ۹ در ۴ با عمق ۱۳۰ يك توليد جديد كارخانه ايرتكس در ايران با ضمانت ۵ ساله با كيفيتي عالي و يك رقيب بزرگ براي برند هايي همچون كلمن ، اينتكس ، بست وي ، اينتايم ميباشد كه حاصل تلاش عزيزان ايراني در كرج و فروشگاه اينترنتي اينتكس تهران عرضه و توليد ميشود ، اين محصول به لحاظ قيمتي بسيار ارزان و به صرفه ميباشد كه در مقايسه به ساير برند هاي مطرح در دنيا ميتواند حرفي براي گفتن داشته باشد ، قيمت اين محصول حدود يك دوم هزينه هاي نمونه هاي خارجي است و به لحاظ كيفيت و ظاهر هم بسيار بهتر و زيبا تر از نمونه هاي خارجي است ، اگر چه به دليل توليد در داخل كشور اين محصول ، ميتوانيد آنرا طبق سليقه خود و با رنگ هاي دلخواه خود سفارش دهيد.

 

براي مشاهده اين محصول مي توانيد به لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته ايرتكس ۹ در ۴ با عمق ۱۳۰

استخر پيش ساخته ايرتكس ۱۳۰×۲×۳

يك استخر پيش ساخته ايرتكس برزنتي آماده و پرتابل با كيفيت بسيار بهتر از اينتكس و رقيب جدي توليد كننده هاي خارجي استخر در ايران ، اين محصول با بدنه پي وي سي فشرده ( برزنت ) توليد شده كه داخل استخر با طرح كاشي شطرنجي مزين و نقاشي شده ( به صورت چاپ ليزري ) كه شباهت بسيار زيادي به استخر بتني واقعي دارد . اكسراكچر اين محصول بر پايه آلومينيومي طراحي شده و بسيار محكم و ضد زنگ ميباشد ، يكي از دلايل برتري اين محصول نسبت به استخر هاي اينتكس همين مورد هست كه پايه ها و ستون هاي اين محصول از آلومينيوم ساخته شده كه اين امر باعث ميشود پس از استفاده در سالهاي متوالي دچار زنگ زدگي و پوسيدگي نخواهد شد ، به همراه اين محصول يك نردبان و زيرانداز وجود دارد كه براي بالا رفتن و خارج شدن از داخل استخر پيش ساخته ميتوانيد از آن استفاده نماييد .

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته ايرتكس ۱۳۰×۲×۳

معرفي وان حمام بادي كودك و بزرگسالان

وان بادي

اين روز ها فروش و عرضه محصولات بادي بسيار رايج شده است. اين محصولات تنوع بالايي دارند و تقريبا پاسخگوي تمام نياز هاي شما مي باشند. يكي از جديد ترين توليداتي كه در اين زمينه به تازگي به بازار ارائه شده است و تنوع قابل قبولي هم دارد ، وان بادي مي باشد. اين وان ها معمولا براي سنين بزرگسال و كودك موجود بوده و بسيار با دوام و زيبا خواهند بود. با توجه به اين مواردي كه تا به اين جاي كار در مورد آن صحبت كرديم ، قصد داريم در اين مقاله به صورت كامل به بررسي انواع وان هاي بادي و ويژگي هاي اين محصولات پرداخته و براي شما به صورت كامل جزئيات دقيقي از اين محصولات را ارائه كنيم پس تا انتها با ما همراه باشيد...


وان بادي بزرگسال

اولين بخش از اين مقاله را به بررسي وان هاي بادي بزرگسال اختصاص داده ايم. اين وان ها همان طور كه قطعا مي دانيد براي سنين بزرگسال طراحي و توليد شده اند و عموما بايد داراي يك سري نكات مهم باشند تا يك فرد بزرگسال بتواند در بهترين حالت ممكن از اين محصول استفاده كند. در همين رابطه نيز بايد عنوان كنيم كه وان هاي بادي بزرگسال اولين نكته اي را كه بسيار حائز اهميت مي دانند بحث ابعاد محصول مي باشد. اين ابعاد بايد به گونه اي باشد كه فرد بتواند در راحت ترين حالت ممكن در داخل يك وان بادي دراز كشيده و از آن استفاده كند. ابعادي كه وان هاي بادي بزرگسال معمولا دارا هستند طول 160 سانتي متر مي باشد كه يك استاندارد بوده و فرد مي تواند با خيال راحت در داخل وان قرار بگيرد. البته از اين ابعاد بزرگ تر هم در بازار موجود مي باشد اما اين سايز يك سايز معمول و رايج است. هم چنين عرض وان هاي بادي معمولا بيشتر از 80 سانتي متر مي باشد كه قطعا فرد بزرگسال بتواند با خيال راحت در داخل محصول قرار گرفته و از اين وان بادي استفاده كند.


وان بادي كودك و نوزاد

نمونه ديگري از وان هاي بادي هم در بازار موجود است كه براي سنين كودكان و خردسالان قابل استفاده بوده و با خيال راحت مي توانيد فرزند خود را در اين محصولات قرار داده و به استحمام او بپردازيد. در همين رابطه نيز بايد عنوان كنيم كه اين وان هاي بادي كودك معمولا اكثرا داراي طرح و نقش خاصي بر روي بدنه و بخش هاي بيروني محصول خود مي باشند كه باعث شده تا كودك شما مجذوب اين طرح و نقش شده و به همين دليل محصولي را انتخاب كند. از نظر ساختار هم اين محصولات داراي دو شكل عمده گرد و مستطيلي مي باشند. نوع گرد اين محصولات معمولا داراي ارتفاع بلندي است كه كودك بتواند در يك سطح بزرگ در داخل اين محصول قرار بگيرد و هم چنين نوع مستطيلي اين محصول هم همانند نوع بزرگسال اين كالا طراحي شده است كه قطعا فضاي خوبي را در اختيار كودك شما قرار مي دهد. البته بايد به اين مسئله هم اشاره كنيم كه مدل هاي ديگري از وان هاي بادي در طرح هاي گوناگون هم موجود است كه باعث مي شود تا بتوانيد يك انتخاب هوشمندانه را داشته باشيد.


ويژگي هاي وان بادي

در ادامه اين مقاله بايد به ويژگي ها و امكاناتي كه يك وان بادي در اختيار شما قرار مي دهد اشاره كنيم. در همين رابطه نيز مي توانيم عنوان كنيم كه يك وان بادي معمولا يك سري خصوصيات دارد كه با توجه به آن خصوصيات فرد مي تواند يك انتخاب درست را انجام دهد. در اين مبحث نيز مي خواهيم به همين خصوصيات به صورت كامل اشاره كنيم.

دارا بودن محفظه هاي باد متعدد

يكي از ويژگي هايي كه يك وان بادي معمولا داراست تعداد محفظه هاي باد آن محصول است. در همين رابطه نيز بايد عنوان كنيم كه اين وان هاي بادي معمولا داراي چندين دريچه و يا محفظه براي باد كردن و راه اندازي مي باشد. براي مثال شما مي توانيد هر بخش از محصول مورد نظر خود را به صورت جداگانه و در بهترين حالت ممكن باد نموده و از آن استفاده كنيد. وان هاي بادي با توجه به تعداد لايه هايي كه دارند و با توجه به بادي بودن تمامي بخش هاي اين محصولات معمولا به صورت مجزا و با بهره مندي از دريچه هاي باد جداگانه راه اندازي مي شوند.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

معرفي وان حمام بادي كودك و بزرگسالان

وان بادي از كجا بخرم ؟

وان حمام بادي 

وان بادي از كجا بخرم ؟ محل فروش وان هاي بادي حمام در تهران به آدرس فلكه صادقيه ، خيابان كاشاني ، روبروي پمپ بنزين ، فروشگاه اينتكس ميباشد. براي خريد حضوري ميتوانيد به اين آدرس مراجعه نماييد .

توضيحاتي در مورد وان هاي بادي اينتايم و اينتكس و بست وي :

استفاده از وان بادي يكي از روش هايي است كه شما مي توانيد مشاهده كنيد در سال هاي اخير بسيار رايج شده است. اين محصولات هم از نظر نوع ساختار و هم از نظر طراحي به گونه اي توليد شده اند كه به هر شكل مي توانند نياز شما را از بابت در اختيار داشتن يك وان حمام با كيفيت برطرف سازند. حال با توجه به اين پيش زمينه شايداين سوال براي شما پيش آمده باشد كه يك محصول خوب و ايده آل بايد داراي چه مزايايي باشد و آيا اين مزايا باعث خواهد شد كه شما بتوانيد به بهترين شكل ممكن از آن محصول بهره مند شده و خريد ان را براي خود نهايي كنيد؟ پاسخ به اين سوال را در اين بخش قصد داريم به بهترين شكل ممكن در اختيار شما قرار دهيم پس تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد....

وان حمام بادي از نظر ظاهر و ساختار

در ابتداي اين مقاله قصد داريم تا شما را با مهم ترين نكته اي كه بايد در هنگام خريد به آن توجه كنيد آشنا كنيم. قطعا يكي از مواردي كه باعث خواهد شد كه به بهترين شكل ممكن خريد يك محصول را انجام دهيد بحث ظاهر و همين طور نوع طراحي صورت گرفته در ساختار آن محصول مي باشد. شما اگر در مغازه ها و فروشگاه هاي مختلف نمونه هايي از اين وان هاي بادي را مشاهده كنيد قطعا مي توانيد يك ساختار تقريبا يكسان را در اكثر اين دسته از محصولات ببينيد كه همين امر نيز باعث شده تا خيلي نگران بحث ظاهري و ساختاري اين محصولات نباشيد.

در واقع از نظر نوع ظاهر و ساختار  نيز اين محصولات به دو دسته عمده وان حمام بادي كودك و بزرگسال تبديل مي شوند. عمدتا فروش اين محصولات در ميان هر دو رده سني نيز وجود دارد و نمي توان اختلاف زيادي را در اين دو مشاهده كرد. در همين رابطه بايد توجه داشته باشيد كه ظاهر يكي از مواردي است كه در هر دو مدل مهم و اساسي خواهد بود. در مدل هاي وان حمام بادي كودك شما مي توانيد مشاهده كنيد كه اگر محصول براي سنين خردسال باشد اين دسته از وان ها عمدتا داراي بالش در بخش مياني خود هستند. اين نكته سبب شده تا خانواده ها بتوانند به راحتي از يك وان بادي حمام استفاده نموده و از ان حتي براي تعويض پوشك كودك خود نيز بهره ببرند.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

وان بادي از كجا بخرم ؟

روش نگهداري از قايق بادي

قايق بادي را چگونه نگهداري كنيم . اكثر قايق هاي بادي از جنس پي وي سي دو لايه و يا سه لايه ساخته ميشوند كه همگي انها از انعتاف پذيري بالايي برخوردارند كه چنانچه بارها و در دفعات زياد قايق را باز و بسته كنيم هيچ اتفاقي براي قايق نخواهد افتاد .فرقي ندارد كه توليد  چه كارخانه اي باشد چرا كه روش نگهداري تمامي قايق هاي بادي شبيح يكديگر ميباشند .در ابتدا بايد روش باد كردن صحيح را بدانيدكه تاثير بسزايي دارد .زماني كه ميخواهيد قايق را باد كنيد توجه داشته باشيد كه به اندازهاي ان را باد كنيد كه وقتي روي قايق را با دست به سمت پايين فشار ميدهيد مقدار كمي دستتان فرو برود اين كار باعث ميشود وقتي كه ميخواهيد داخل قايق بنشينيد ديگر فشاري بر لايه هاي داخلي قايق تحميل نشود  و باعث طول عمر بيشتر قايق ميشود .توجه داشته باشيد  فضايي را كه قايق در انجا باد ميشود كاملا تميز بوده و از بودن هر نوع اشياء تيز و برنده اطمينان حاصل نماييد .

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

روش نگهداري از قايق بادي

مزيت قايق بادي و انتخاب موتور

مزيت مهم قايق بادي اينتكس مزيت مهم قايق بادي قيمت مناسب و مقرون به صرفه و جنسي مرغوب و باداوام است كه قابل  حمل و نقل راحت است. در واقع قايق داراي حجم بسيار كوچكي است.به راحتي مي توانيد در سفر ها داخل ماشين قرار دهيد و براي استفاده با پمپ باد به سرعت باد كنيد. شما ميتوانيد از قايق بادي در استخر ها و يا آبهاي آرام استفاده كنيد. 

قايق بادي اينتكس داراي دو پارو و يك پمپ باد بوده كه در بسته بندي قايق به شما تحويل داده خواهد شد. انواع قايق بادي اينتكس قايق بادي چلنجر  قايق بادي سيهاك قايق بادي اكسكروشن قايق بادي كاياك چلنجر هر چهار نوع قايق بادي اينتكس قابليت نصب موتور بنزيني و برقي را دارند. 

موتورهاي قايق بادي در دو دسته بنزيني و برقي تقسيم بندي مي شوند. موتور قايق بادي بنزيني توسط روغن و بنزين كار ميكند. اين موتور ها در دو نوع 2 زمانه و چهار زمانه توليد ميشوند. نوع دو زمانه بنزين و روغن در باك موتور ريخته ميشود و در نوع چهار زمانه بنزين و روغن جدا از هم ريخته شده كه اين مدل دود زا ميباشد.همه مدل هاي موتور برقي نياز به يك باطري اتومبيل بين 60 تا 75 آمپر دارند. 

اين موتور ها گزينه اي مناسب براي ماهيگيري و تفريح در آبهاي آرام هستند.  قيمت موتور شارژي نسبت به بنزيني بسيار پايين تر بوده و قطعات آن به ندرت فرسوده ميشود. با قايق هاي بادي ورزشي آشنا شويد 1-قايق بادي چلنجر  اين قايق بادي  در دو نوع 2 و 4 توليد ميشوند و داراي ظرفيت 2 و 4 نفره با تحمل وزن 170 و 255 كيلوگرم هستند. جنس بدنه اين قايق بادي از پي وي سي تقويت شده و داراي كف باد شونده و 2 جاي باد مجزا در كف و ديواره براي دو نفره و 4 محفظه براي سه نفره براي ايمني بيشتر قايق است. همچنين داراي دو جاي پاروي چرخشي ثابت براي قايق 2 نفره و چهار جا براي 3 نفره ميباشد. پاروي قايق بادي دو نفره پلاستيكي بوده و قايق بادي سه نفره فلزي ميباشد و هر دو داراي جاي نگه دارنده پارو در كناره قايق هستند همچنين قايق بادي سه نفره چلنجر قابليت نصب موتور برقي و نيز دو صندلي بادي دارد. داراي پمپ باد دستي كوچك، طناب دور و يك برچسب تعميراتي نيز هست. 2-قايق هاي بادي سيهاك اين قايق بادي در دو نوع 2،3 و4 نفره توليد ميشود. 

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

مزيت قايق بادي و انتخاب موتور

نحوه استفاده از قايق بادي

نحوه استفاده از قايق بادي يكي از نكاتي مي باشد كه در افزايش طول عمر اين دسته از محصولات بسيار تاثيرگذار بوده و موجب اين مي شود تا بتوانيد سالهاي طولاني از قايق خود استفاده نموده و با مشكلي مواجه نشويد . قايق بادي يك وسيله بصرفه براي كساني مي باشد كه قصد تفريح و يا ماهيگيري هاي موقت داشته و نياز به يك قايق فايبرگلاس نداشته و يا امكان حمل و نقل آن را ندارند . قايق بادي عموما داراي وزن كمي بوده و مناسب براي حمل و نقل بوده و مي توان از آن براي تفريح در داخل دريا ، سد ، رودخانه و يا بركه مي باشد . قايق هاي بادي داراي كيفيت هاي مختلف و ابعاد مختلفي نيز بوده كه در ادامه به بررسي كامل آن ها خواهيم پرداخت تا شما انتخابي دقيق داشته باشيد و بتوانيد محصول مورد نظر خود را انتخاب نماييد . 

قايق بادي اينتكس و قايق بادي بست وي از محصولات محبوبي ميباشند كه به سبب كيفيت بالا و همچنين متنوع بودن طرفداران بسياري داشته و مي تواند گزينه مناسبي براي يك قايق بادي تفريح و يا حرفه اي باشد . قايق بادي اينتكس داراي نمونه هاي مختلفي مي باشد كه هريك مناسب براي استفاده در مكان هاي خاصي مي باشند كه به معرفي انواع آن ها خواهيم پرداخت . 

 

قايق بادي اكسپلورر اينتكس يكي از قايق هاي اينتكس مي باشد كه مناسب براي استفاده در استخر و يا دريا هاي آرا مي مباشد و عموما براي استفاده كودكان توليد شده است و مناسب براي آب هاي آرام مي باشد . قايق بادي چلنجر نيز يكي ديگز از قايق هاي اينتكس مي باشد كه به رنگ زرد بوده و مناسب براي تفريحات آبي در دريا و آب هاي آرام مي باشد كه داراي چندين اندازه بوده و مي توانيد بسته به نياز خود ابعاد مورد نظر خود را انتخاب نماييد . قايق بادي سي هاك نيز يكي از معروف ترين قايق هاي بادي اينتكس مي باشد كه داراي قسمتي مخصوص براي قرارگيري لنسر بوده و مي توان از آن براي ماهيگيري و يا تفريح در انواع آب ها استفاده نمود . 

قايق بادي اكسكروشن يكي از محبوبترين قايق هاي اينتكس مي باشد كه به سبب ابعاد متنوع و همچنين كيفيت بالاي بدنه توانسته است ت.جه بسياري را به سمت خود جلب كند . بدنه اين قايق بادي تركيبي از پي وي سي و برزنت بوده و كيفيت بسيار بالايي داشته و مي توان از آن در آب هاي خروشان و يا دريا هاي مواج استفاده نمود . همچنين بسياري از اين قايق به عنوان قايق بادي تفريحي و ماهيگيري نيز استفاده مي كنند . قايق بادي اكسكروشن در سه نمونه سه نفره ، چهار نفره و پنج نفره توليد شده است و مناسب براي كساني ميباشد كه نياز به يك قايق بادي حرفه اي براي تفريحات خود دارند . 

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

نحوه استفاده از قايق بادي