دانستني هاي تشك بادي

تشك هاي بادي را مي توان يكي از پر فروش ترين محصولات بادي دانست چرا كه به نسبت ديگر محصولات بادي طرفداران بسيار زيادي دارند . ويژگي ها و مزاياي بسيار زياد تشك هاي بادي باعث شده است تا بسياري از افراد حتي تشك هاي بادي را جايگزين تشك هاي ابري و پشمي كنند . مي توان گفت كه تشك هاي بادي از سري بستر هاي مناسب ، استاندارد و طبي براي استراحت كردن و خوابيدن در طول شبانه روز مي باشد چرا كه آرگونومي ساخت آنها ايده آل براي استراحت كردن هستند و مي توانند بستري طبي را براي فرد به ارمغان بياورد . ويژگي ها و خصوصيات تشك هاي بادي تنها به اين موضوعات ختم نمي شود و چه بسا ويژگي ها و دانستي هاي تشك بادي بيش از اين هاست كه در ادامه به برخي از آن ها اشاره خواهيم كرد .

تشك هاي بادي شباهت هايي را با تخت خواب هاي بادي دارند اما لازم است بدانيد كه تفاوت هاي عمده اي ميان اين دو محصول بادي وجود دارد كه باعث شده است تا بيشتر افراد به خريد تشك بادي روي بياورند . از مهم ترين ويژگي هاي تشك بادي پرتابل بودن وقابليت حمل آسان آن ها مي باشد . تشك هاي بادي از ابعاد كوچكتري برخوردار هستند و براي ساخت آن ها از لايه هاي كمتري استفاده شده است به همين دليل حجم بسته بندي آن بسيار كم و وزن نسبتا سبك تري دارند . اين در حالي است كه تشك هاي بادي محصولات كاملا سفري مي باشند چرا كه راه اندازي آن ها توسط پمپ هاي باد مجزا باد مي شود . يكي از عيب هاي تخت خواب هاي بادي اين است كه اغلب آن ها داراي پمپ هاي باد برقي سرخود مي باشند كه تنها از آن راه مي توانيد تخت بادي خود را باد كنيد به همين دليل در محيط هاي بيرون كه دسترسي به برق وجود ندارد استفاده از تخت خواب هاي بادي ميسر نخواهد بود .

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

دانستني هاي تشك بادي

توضيحات تخت بادي كودك و تخت خواب بادي كودكان

استفاده از تخت خواب هاي بادي امروزه بسيار متداول شده است و اين تخت خواب ها را حتي ميتوان در مواردي بهتر از تخت خواب هاي ثابت دانست.تخت خواب هاي بادي كودك از سري تخت خواب هاي بادي ميباشد كه مخصوص استفاده ي كودكان ساخته شده و استراحت لذت بخشي را براي انها فراهم ميكند.اين تخت خواب هاي بادي بسيار راحت هستند و رويه نرمي دارند و اين رويه نرم با استفاده از جنس هاي مختلف وجود دارند كه اين جنس ها عبارتند از PVC ،وينيل,چرم و مخمل هستند و هر كدام مزيت هاي خاص خود را دارند. و استفاده از آنها براي كودكان تجربه اي بهتر از تخت خواب هاي بادي ثابت خواهد داشت.

 

 

براي خريد تخت بادي مي توانيد به سايت فروشگاه اينتكس مراجعه نموده و محصولات ما را مشاهده و در صورت نياز اقدام به خريداري نماييد ، همچنين براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

توضيحات تخت بادي كودك و تخت خواب بادي كودكان

عمر تخت بادي

10 راه حل براي افزايش طول عمر تخت خواب بادي

يكي از مهم ترين دغدغه هاي صاحبان تخت خواب هاي بادي چگونگي استفاده از انها در مدت زمان طولاني مي باشد. بر همين اساس كارشناسان ما مقاله اي اماده كردند تا شما با مطالعه ي ان و استفاده از متدها و روش هاي ذكر شده بتوانيد بر عمر تخت خواب بادي خود بيفزاييد.

گفتني است شما مي توانيد با رعايت مراحل ذكر شده و نگهداري از محصول در شرايط نگهداري ايده ال شما مي توانيد از اين محصولات بيش از 10 سال استفاده كرده و از ان لذت ببريد. گفتني است اين محصولات به صورتي توليد شده اند تا چندين سال بتوانند پاسخگوي خريداران باشند ولي طريقه مصرف و نگهداري محصول مي توانند عمر كالا را كاسته يا به ان بيفزايند. پس در ادامه با ما همراه باشيد....

  1. مطمئن شويد تخت خوابي كه مي خريد داراي پشتيباني خوبي است.
    با توجه با اين كه شما هر ساله براي خريد يك تخت خواب هزينه نخواهيد كرد و مطمئنا دنبال خريد يك تخت خوابي هستيد كه ساليان سال از ان استفاده كنيد پس به دنبال تخت خواب بادي باشيد كه پشتيباني خوبي از طرف فروشندگان به شما اعطا شود و پس از خريد مشكلي بابت سوال هاي پيش امده نداشته باشيد. بسته بندي هاي زيبا دليل بر كيفيت بالاي محصولات نيست پس محصولاتي با كيفيت بالا را انتخاب كنيد. شايد با هزينه مقدار اندكي پول بتوانيد تخت خواب بادي بهتري را از نظر راندمان و داراي بازدهي مناسب انتخاب كنيد. سعي كنيد تخت خوابي با گارانتي و مهلت تست انتخاب كنيد تا مشكلي در اينده نداشته باشيد.
  2. روي تخت خواب بادي خود يك ملافه مناسب پهن كنيد.
    با استفاده از يك ملافه نه تنها از كثيف شدن محصول جلوگيري مي كنيد بلكه بر عمر كالاي خود نيز خواهيد افزود. اين راه كه به عنوان ساده ترين راه نيز مطرح مي شود حتما انجام دهيد. نكته ي ديگر اين عمليات را مي توان به نظافت شخصي شما نيز ربط داد.
  3. ملافه هاي استفاده شده را مرتب بشوييد.
    در دراز مدت اين ملافه ها دچار كثيفي خواهد شد كه شما بايد انها را مرتب بشوييد زيرا كه تجمع ميكروبها و كثيفي ها تاثير مستقيمي بر كاهش عمر محصول دارد. به عنوان مثال عرق بدن، روغن، مو و ديگر عوامل خارجي مي توانند به تخت خواب شما اسيب برسانند. 
  4.  براي حيوانات خارجي خود يك تخت خواب جدا تهيه كنيد.
    استفاده همزمان شما و حيوانات خانگي از اين محصولات به هيچ عنوان توصيح نمي شود زيرا كه به دليل امكان وجود يك سري باكتري ها در بدن و موي اين حيوانات باعث خواهد شد كه محصول شما اسيب ببيند پس لازم است براي حيوانات خانگي خود يك تخت خواب جدا تهيه كنيد. همچنين ممكن است ناخن هاي تيز اين حيوانات موجب پارگي و سوراخ شدن تخت خواب شما شوند و مجبور شويد كه تخت خواب خود را ترميم كنيد.

 

براي خريد تخت بادي مي توانيد در سايت فروشگاه اينتكس مراجعه نموده و محصولات ما را مشاهده نماييد ، همچنين براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

عمر تخت بادي

ويژگي تخت بادي

خصوصيات يك تخت خواب بادي چيست؟
اين محصولات براي ميلونها انسان از سراسر دنيا راحتي و ارامش را هديه مي دهند. فرض كنيد زماني كه به كمپ رفته ايد روي هوا بخوابيد و كهكشان را تماشا كنيد. اين كالاها اين حس را به شما الهام مي كنند. كودكان و يا افراد خانواده كه براي گذراندن تعطيلات به شهر شما امده و در هانه شما سكونت دارند بهترين انتخاب مي باشند. اين دلايل از مهمترين عوامل طراحي اين گونه تخت خواب ها مي باشند. شايد شمايي كه سال هاست صاحب اين محصول هستيد بخواهيد درباره ان بيشار بدانيد و يا با خواندن اين مقاله مجاب شويد تا براي خريد اين محصول دست به كار شويد. خوب براي اينكه بيشتر با اين محصولات اشنا شويد مقاله ي زير را مطالعه كرده و با ما در ادامه همراه باشيد... 

  • PVC
    پولينيويل كلورور يا همان پي وي سي يكي از معروف ترين و بهترين مواد براي توليد اين محصولات به شمار مي رود. اگر كمي جست و جو كنيد به مواد ديگري نيز برخورد كنيد اما مطمعا باشيد PVC بهترين ان است. اين ماده باعث مي شود كه هزينه توليد محصول كاهش يابد و قيمت محصول مناسب باشد. 
  • ضد اب بودن
    استفاده از PVC در توليد محصولات باعث ضد اب بودن اين محصولات مي شود. اين خصوصيت يكي از عواملي است كه باعث شده اين كالاها پر طرفدار باشند. اين باعث مي شود كه شما بتوانيد از اين تخت خواب ها روي اب نيز استفاده كرده و لذت بيشتري ببريد.
  • قابل شست و شو
    استفاده از مواد اوليه مناسب بدر توليد باعث شده بتواتيذ به راحتي محصول را شسته و كثيفي اعمال شده روي محصول را به راحتي پاك نماييد. در هنگام خريد دقت كنيد برخي تخت خواب هاي بادي اين قابليت را ندارند پس هنگامي كه به بازار رفته ايد محصول مورد نظر را انتخاب كنيد تا در اينده دچار مشكل نشويد.
  • نسوز
    در رويه بسياري از اين تخت خواب ها از يك نوع ماده استفاده شده تا قابل اشتعال نباشند. اين خصوصيت بر خلاف تخت خواب هاي ديگر كه از پنبه و پارچه ساخته مي شوند در هنگام اتش سوزي اتش نگيرند و به اتش زياد منجر نشوند. حتي اگر كمي جست و جو كنيد يك خبر را پيدا مي كنيد كه در اتش سوزي يك زن  از هواي داخل تخت خواب براي خاموش كردن اتش سوزي اتاق استفاده كرده و موفق شده است

 

براي خريد تخت بادي مي توانيد در سايت فروشگاه اينتكس مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را خريداري نماييد ، همچنين براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

ويژگي تخت بادي

تخت خواب بادي دو نفره سلطنتي

تخت بادي دو نفره سلطنتي از سري تخت خواب هاي بادي دو نفره ميباشند كه طراحي بسيار خاصي داشته و داراي ابعاد مناسب استفاده هاي دو نفره ميباشنداين تخت خواب هاي بادي معمولا جنس بسيار با كيفيتي دارند و به راحتي دچار مشكل نميشوند.تخت خواب هاي بادي دو نفره سلطنتي توسط شركت اينتكس توليد ميشوند و طرفداران بسياري دارند و به همين دليل اين شركت در طراحتي تخت خواب هاي سلطنتي دقت بسياري دارد تا محصول مورد پسند آنها واقع شود.

تخت خواب هاي بادي دو نفره سلطنتي داراي ابعاد بسيار حساب شده اي هستند و شما قسمت اضافي اي در آن مشاهده نخواهي كرد و قادر خواهي بود تا در كمترين زمان ممكن آن را جاجا كرده و آن را مورد استفاده قرار دهيد.اين تخت خواب هاي سلطنتي براي استفاده دو نفره ساخته و طراحي شده اند و ميتوانند به سادگي توسط دو نفر به طور همزمان مورد استفاده قرار بگيرد و مشكلي در استفاده از آنها به وجود نخواهد آمد.اين تخت خواب هاي سلطنتي داراي طرح هاي متنوعي ميباشند و بسته به سليقه خود ميتوانيد از ميان آنها تخت خواب خود را انتخاب كنيد.

تخت خواب هاي بادي دو نفره سلطنتي از محبويت زيادي در ميان طرفداران خود برخوردارند و از دلايل اين محبوبيت ميتوان به ويژگي ها و كاربردها فراواني كه دارند اشاره كرد.يكي از مهمترين ويژگي هاي تخت خواب هاي سلطنتي جنس بسيار با كيفيت بدنه ي آنهاست كه اين جنس در استفاده در تشك ها و تخت خواب هاي سلطنتي بسيار با كيفيت متداول است.اين نوع جنس از نوع PVC بوده و به راحتي فشار هاي وارده را دفع كند.علاوه بر اين استفاده از اين جنس باعث شده تا تشك هاي بادي سلطنتي دو نفره وزن بسيار سبكي داشته باشند و به اين ترتيب ميتوانيد به سادگي آن را جابجا كرده و در هر مكاني كه تمايل داستيد آن را مورد استفاده قرار دهيد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

تخت خواب بادي دو نفره سلطنتي

تشك بادي داخل خودرو و صندلي عقب ماشين اينتكس

تشك بادي داخل خودرو يكي از انواع محصولات ساخته شده براي استفاده در خودروها ميباشد كه در دسته بندي تشك هاي بادي شركت اينتكس قرار ميگيرند . اين تشك هاي داخل خودرو همانطور از كه از نام آنها پيداست براي استفاده در داخل اتومبيل هاي مختلف طراحي و ساخته شده و ميتوانند با سادگي در صندلي عقب انواع خودرو ها مورد استفاده قرار بگيرند.تشك بادي داخل خودرو ويژگي هاي زيادي دارد كه يكي از اين ويژگي ها جنس بسيار با كيفيتي است كه در آنها به كار رفته است كه اين جنس بيشتر از نوع PVC و يا الياف شمعي و يا تركيبي از هر دو ميباشد و بسته به نوع تشك متفاومت ميباشد.

تشك داخل خودرو به دليل استفاده از جنس هاي PVC و الياف شمعي ويژگي هاي ديگري نيز دارد.ويژگي هايي مانند خاصيت انعطاف پذيري كه اين خاصيت به شما اجازه ميده تا به سادگي از آن استفاده كنيد و در صورتي كه نيازي به آن نداشتيد ،ميتوانيد آن را بسته بندي كرده و در هنگام نياز دوباره آن با خارج كرده و استفاده كنيد.اين ويژگي به شما اجازه ميدهد تا هنگام مسافرت بتوانيد در اتوموبيل خود به استراحت بپردازيد و از استفاده از لذت ببريد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

تشك بادي داخل خودرو و صندلي عقب ماشين اينتكس

بهترين مدل تخت بادي اينتكس

بهترين مدل تخت بادي اينتكس ، تخت خواب برزنتي است . ساختار داخلي اين محصول از تارهاي ابريشمي تشكيل شده كه به صورت عمودي از بالا به پايين تعبيه شده است كه مقاومت آن را دو چندان ميكند به همين دليل كاملا طبي ميباشد . ضمنا در زير لايه ي مخملي گردش هوا وجود دارد . رويه ي آن از سه لايه تشكيل شده است كه دو لايه زيرين آن از pvc و لايه سوم از  مخمل ميباشد تخت بادي ارزان قيمت را از اينتكس تهران بخواهيد كه ضد تعريق است .

 

 

براي خريد تخت بادي اينتكس مي توانيد به سايت فروشگاه اينتكس مراجعه نماييد ، همچين براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

بهترين مدل تخت بادي اينتكس

روش پر كردن باد تخت بادي

تخت خوابهاي بادي بسيار  كم حجم بوده و به سرعت پر و خالي ميشوند . بيشتر تخت هاي بادي داراي پمپ سر خود ميباشند . كه زمان پر شدن تخت هاي يك نفره بين 4 تا 5 دقيقه طول ميكشد و تخت هاي دو نفره بين 5 تا 7 دقيقه به طول مي انجامد . برخي از تخت هاي بادي داراي پمپ جدا ميباشند كه پمپ ها به دو دسته تقسيم ميشوند .

 

براي مشاهده و خريد تخت بادي مي توانيد در سايت فروشگاه اينتكس مراجعه نموده و نسبت سلايق خود ، محصولات مورد نيازتان را انتخاب و خريداري نماييد ، همچنين براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

روش پر كردن باد تخت بادي

جنس بدنه و جنس داخلي تخت بادي از چيست ؟

جنس بدنه و  جنس داخلي تخت بادي از چيست ؟

جنس بدنه تخت هاي بادي از نوعي پلاستيك پي وي سي نرم كه بسيار انعتاف پذير و محكم ميباشد ساخته شده است طوري كه هر چند باري كه اين تخت ها راباز و بسته كنيم هيچ اتفاقي براي تخت پيش نمي ايد. جنس داخلي از جنس پي وي سي روشن كه سه لايه ميباشد ساخته شده اين لايه هاي پي وي سي به صورت پل هاي موازي در اندازه هاي يكسان از بالا به پايين دوخت شده اند به وسيله دستگاه پرس اين پلها به جاي فنري كه در تشكهاي ابري ميباشد به كار رفته است و بسيار راحت و نرم ميباشند.

 

براي خريد تخت بادي مي توانيد در فروشگاه اينتكس محصولات بادي را مشاهده نموده ودر صورت تمايل سفارش و خريداري نماييد ، همچنين براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وراد شويد :

 

جنس بدنه و جنس داخلي تخت بادي از چيست ؟

راهنماي استفاده از تخت خواب بادي يك نفره و دو نفره

تخت خواب بادي اينتكس معمولا از جنس جير بوده و داراي طرح و رنگ هاي متفاوتي است. اين برند داراي انواع متفاوتي چون تخت خواب بادي يك نفره، تخت خواب بادي دو نفره، تخت خواب بادي بلند، تاجدار، چهار تيكه و...  است.

 از تخت بادي چه استفاده هايي مي شود و چگون از آن نگهداري كنيم؟ 

طريقه استفاده از تخت خواب بادي تخت هاي بادي داراي پمپ برقي مي باشند. جهت استفاده بايستي پريز پمپ را به برق متصل نمائيد. در كمتر از 3 دقيقه تخت پر از بادكنيد و همانطور هم ميتوانيد به سرعت باد تخت را خالي كنيد. مي شود. براي مناطقي كه امكان استفاده از برق نيست، مي توان با پمپ فندكي ماشين يا تلمبه بادي پايي تخت را باد كرد.

اين نكته را نيز بايستي يادآور شد قيمت اين محصولات با توجه به طرح، رنگ، پمپ، نوع تخت و جنس آن تعيين مي شود و در مقايسه با نمونه هاي فلزي يا چوبي قيمت آن به طور چشمگيري ارزان تر است. نگهداري تخت خواب بادي جهت افزايش عمر تخت بادي حتما نكات و موارد زير را دقت نمائيد: هرگز با نيروي عمود به سطح تخت خواب بادي فشار وارد نكرده و يا روي آن پرش نكنيد, اين كار از عمر تخت ميكاهد. با بدن خيس روي تخت بادي دراز نكشيد، زيرا اينكار باعث ميشود نم وارد تخت شده و لايه هاي داخلي را سست نمايد. - هنگام باد شدن تخت خواب بادي روي آن ننشينيد، اينكار به پمپ برقي تخت فشار وارد ميكند.- تخت بادي را به وسايل گرمايشي نزديك نكنيد.- براي مدت زمان طولاني روي تخت خواب بادي ننشينيد. اينكار باعث فشار وارد شدن به نقطه مقابل تخت ميشود.- در صورتي كه تخت خواب بادي خود را سوراخ كرديد و نتوانستيد آنرا پيدا كنيد، سطح رويي تخت را آب يا كف نزنيد.- در صورتي كه محل سوراخ شدگي را پيدا كرديد، حتما از شركت اينتكس درخواست لوازم تعمير كنيد و از چسب هايي كه در بازار موجود است استفاده نكنيد.

 موارد استفاده از تخت بادي 

استفاده در سفرو تور در چادرهاي مسافرتي (با توجه به حجم كم در زماني كه خالي از باد است)* استفاده براي افرادي كه نياز به اسباب كشي و تغيير مكان دارند (بدون نياز به هزينه هاي حمل و نقل )* استفاده در منازل، ويلا و محل كار شما* استفاده براي افرادي كه به علت بيماري هاي مختلف مجبور به استراحت هاي طولاني مدت مي باشند.* استفاده بيمارهاي آرتروز، ديسك كمر، پادرد و رفع خستگي و فشارهاي ناشي از كار روزانه* استفاده در استخر  استفاده براي كانكس ها در شركت هاي سيار انواع تخت بادي يا همان تختخواب بادي تخت بادي داراي 3 نوع متفاوت مي باشد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير مراجعه نماييد :

 

راهنماي استفاده از تخت خواب بادي يك نفره و دو نفره