استخر پيش ساخته فايبرگلاس گرد طرح چوب سايز 135*549

استخر پيش ساخته فايبرگلاس گرد طرح چوب سايز 135*549 استخر پيش ساخته اي با امكانات منحصر به فرد مي باشد كه با ساختماني محكم و قابل اطمينان براي استفاده در سال هاي طولاني ساخته شده است. اين محصول با دارا بودن طول عمر بالا مي تواند تمام نياز هاي افراد را براي بازي هاي و تفريح هاي آبي برطرف كند و سبب رضايت و خشنودي آن ها شود. شكل اين استخر پيش ساخته به صورت گرد است. اين نوع طراحي براي استفاده بهينه از فضا در نظر گرفته شده است و نيز نبود گوشه براي امكان استفاده كودكان از اين محصول مي باشد تا فضاي امني را براي آن ها مهيا كند. استخر هاي پيش ساخته و آماده از چند نظر بسيار بهتر و مفيد تر از استخر هاي ديگر هستند كه اين موارد در ادامه آمده است و شما مي توانيد اين مقايسه را در پايين مطالعه كنيد.


آسان بودن نصب

استخر هاي پيش ساخته آماده مي باشند و ساختمان آن ها شكل گرفته است و نيازي به شكل گيري دوباره ندارد. اين امر در استخر هاي ديگر وجود ندارد چرا كه آن ها را مي بايست طي گود برداري و با انجام عمليات ديگر نصب نمود و فضا را براي تفريحات آبي اماده كرد. براي ايجاد استخر هاي ديگر فضايي گسترده لازم است و مي بايست به ميزان زيادي اين محوطه را گود برداري كرد و سپس با خريد مصالح مورد نياز و با بهره گيري افراد خبره ديواره داخلي استخر را چيد و استخر را ايجاد نمود. اين كار نيازمند زمان بسيار طولاني مي باشد و همچنين گرد و غبار و بهم ريختگي زيادي را به دنبال دارد اما اين استخر هاي آماده نيازمند چنين كارهايي نيست و تنها با خريد و دريافت مي توان در محل مورد نظر قرار داده و از امكانات و كارايي آن لذت برد. چنين محصولي در زمان كوتاه قابل استفاده مي شود و مي توان آن را براي مصارف مختلف مورد استفاده قرار داد.

 

همچنين در صورت مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته فايبرگلاس گرد طرح چوب سايز 135*549

استخر پيش ساخته بست با پمپ تصفيه شني سايز 122*200*400

استخر پيش ساخته بست با پمپ تصفيه شني سايز 122*200*400 از جمله استخر هاي پيش ساخته اي مي باشد كه در بالا ترين درجه كيفي و سازگاري با محيط اطراف ساخته شده و توانسته مرغوبيت خود را به اثبات برساند. اين محصول از زمان ورود به بازار و همچنين از زمان طراحي و توليد توسط شركت بزرگ و معروف بست وي طرفدران بسياري پيدا كرده و جايگزين مناسبي براي استخر هاي ديگر شده است. با داشتن قيمتي مناسب نيز مي تواند در ابعاد بزرگ محل تفريحي آبي مناسبي براي گروهي از افراد فراهم كند و سبب تفريح و شادي آن ها شود. محصول مورد نظر داراي استحكام لازم در برابر هر گونه برخورد و ضربه است و بدنه اي با ضخامت و محكم دارد و در تمام مدت استفاده حالت اوليه خود را حفظ مي كند. استخر پيش ساخته بست با پمپ تصفيه شني سايز 122*200*400 را مي توان با داشتن اطلاعات زير خريداري كرد.


ساختمان با استحكام و بزرگ 

محصول مورد نظر در ابعاد و اندازه اي 412 سانتي متر در طول و 201 سانتي متر در عرض مي باشد و قادر به گنجايش 8124 ليتر آب است و مي تواند گروهي از افراد را در خود جاي دهد و محيطي براي آب تني آن ها ايجاد نمايد. چنين ساختماني مي بايست داراي استحكام كافي باشد تا ميزان حجم آب و وزن افراد را بتواند تحمل كند و دچار شكستگي نشود. محصول مورد نظر داراي پايه هايي از جنس فلز فولادي گالوانيزه مي باشد كه داراي مقاومت بسيار بالا در برابر تحمل اين وزن ها هست و مي تواند براي ساليان طولاني محصول را استوار و محكم به حالت اوليه حفظ نمايد. چنين پايه هايي مي بايست از هر گونه شكستگي نيز در امان باشند. در مورد پايه ها نيز مي توان گفت به علت جلوگيري از زنگ زدگي و پوسيدگي از شكستگي نيز جلوگيري مي كند و مي تواند استواري و محكم بودن محصول را حفظ نمايد. ساختمان محكم در واقع ضمانت و اطمينان لازم را براي خريداري چنين استخر هاي پيش ساخته اي ايجاد مي كند.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته بست با پمپ تصفيه شني سايز 122*200*400

استخر پيش ساخته بست وي با پمپ شني سايز 107*427

استخر پيش ساخته بست وي با پمپ شني سايز 107*427 محصولي بي نظير از شركت بزرگ و با تجربه بست وي مي باشد كه در ساخت استخر هاي پيش ساخته در درجه اول در بين رقباي خود بوده و توانسته رضايت تمامي خريداران را جلب نمايد. اين محصول نيز مانند محصولات ديگر شركت بست وي از بالاترين درجه كيفي مواد اوليه ساخته شده و طول عمر بالايي دارد و مي تواند با محيط اطراف سازگاري داشته باشد و مناسب استفاده در محيط هاي باز و حتي محيط هاي سر پوشيده نيز است. براي لذت بردن از تفريحات تابستاني چيزي جز يك آب تني حسابي باعث افزايش ميزان هيجان افراد نشده و لذت بخش تر از اين تفريح وجود ندارد. براي چنين بازي هاي آبي نيازمند تجهيزات از جمله استخر مي باشد كه هزينه زيادي را بدنبال دارد اما با خريد استخر هاي پيش ساخته مي توان با مبالغ كم تفريحات آبي را به داخل محل مورد نظر آورده و در هر زمان از آن استفاده كرد. چنين استخر هاي پيش ساخته و آماده اي در سايز ها و انواع گوناگون هستند كه يكي از آن ها را در زير شرح داده ايم.


مزيت هاي طراحي استخر پيش ساخته

استخر هاي پيش ساخته در نوبه خود داراي مزيت هاي فراواني نسبت به استخر هاي ديگر دارند كه هم كارايي آن ها را بالا برده و هم با توجه به قيمت آن به صرفه تر مي باشد. اين استخر هاي پيش ساخته فريمي بوده و در هر محل قابليت نصب دارند و اين خود مزيتي مهمي مي باشد و مي توان در زماني كه قصد جابه جايي آن را داريد نيز آن را به راحتي جمع آوري و حمل نماييد. در واقع فريم ها در داخل هم رفته و در كنار هم اين ساختمان را تشكيل مي دهند و راحتي نصب را بدنبال دارند. در زماني كه قصد احداث استخر هاي ديگر را داريد مي بايست گود برداري كرده و مصالح مورد نياز را خريداري كرده و سپس اجزاي مورد نياز مانند نردبان و غيره را به صورت جداگانه بخريد. اما اين استخر هاي پيش ساخته احتياجي به گودبرداري و هزينه هاي ديگر نداشته و پس از خريد مي توان در محل مورد نظر به راحتي نصب نمود. همچنين داشتن نردبان نيز جزو مزيت هاي ديگر آن است كه براي عبور و مرور به داخل استخر ديگر نيازي نيست تا به صورت جداگانه هزينه ديگري پرداخت شود زيرا در كنار اين استخر پيش ساخته نردبان نيز وجود دارد. 

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته بست وي با پمپ شني سايز 107*427

استخر پيش ساخته فايبرگلاس پايه دار بست وي سايز 122*366

به دليل هزينه ها بالايي كه ساخت و طراحي استخر هاي بتني نياز داشته به تازگي نسل جديد از محصولات كارخانه بست وي تحت عنوان استخر پيش ساخته براي مصارف گوناگون نظير تفريحي ، پرورش ماهي ، كشاورزي ، صنعتي و.... به بازار معرفي مي شود. اين گروه از محصولات در ظاهري مختلف و با ابعادي متفاوت طراحي و توليد شده تا شما بتوانيد متناسب با نياز و خواسته خود يك نمونه را انتخاب كنيد. استخر پيش ساخته فايبرگلاس پايه دار بست وي سايز 122*366 يكي از پرفروش ترين انواع محصولات اين گروه به شمار رفته كه طراحي ظاهري شيك و زيبا و همچنين طول عمر فوق العاده بالايي دارد. شما مي توانيد در ادامه اين مطلب با نقد و بررسي محصول كه موجب شناخت شما با اين استخر پيش ساخته بوده آشنا شويد. پس اگر قصد خريد استخر پيش ساخته را داريد مي توانيد با ما همراه شويد.


طراحي بدنه استخر پيش ساخته

ظاهر استخر پيش ساخته و طراحي بدنه محصول از جمله مواردي بوده كه در زمان خريد نظر مصرف كنندگان را به خود جلب مي كند. استخر پيش ساخته فايبرگلاس پايه دار بست وي سايز 122*366 يك نمونه از استخر پيش ساخته گرد بوده كه ساختار آن از دو بخش اصلي بدنه و سازه هاي نگهدارنده تشكيل شده است. بدنه اصلي اين محصول در واقع مخزن استخر پيش ساخته شما را تشكيل داده و وظيفه سازه هاي نگهدارنده حفظ استحكام و فرم اين بدنه مي باشد. برخلاف ساير نمونه هاي موجود در بازار اين نمونه محصول در بخش خارجي از ديواره هايي با طرح چوب برخوردار بوده كه به زيبايي ظاهري آن مي افزايد. قسمت داخلي محصول اما با تركيبي از رنگ هاي سفيد و آبي طراحي شده كه ظاهري با مدل كاشي كاري استخر هاي بتني را دارا مي باشد. بر روي بدنه اين استخر پيش ساخته تعداد دو عدد دريچه تعبيه شده تاز اين دو دريچه بتوانيد جهت ورود و خروج آب استفاده كنيد. همچنين اين دريچه ها محلي استاندارد جهت نصب تجهيزات جانبي و مورد نياز شما نير پمپ تصفيه آب و گرمكن آب استخر به شمار مي رود. بخش سازه هاي نگهدارنده اين محصول از تعدادي ميله باريك و صاف تشكيل شده كه در بخش انتهايي خود داراي پلاستيك نگهدارنده بوده تا در زمان استفاده از استخر پيش ساخته بتوانند موقعيت محصول را بر روي سطح زمين ثابت كنند. اين سازه ها استاندارد با رعايت فاصله يكسان تمامي اطراف بدنه اين استخر پيش ساخته را در برگرفته و ساختاري مقاوم و ايده آل را براي استفاده مهيا مي سازند.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته فايبرگلاس پايه دار بست وي سايز 122*366

استخر پيش ساخته اينتكس سازه اي سايز 122*488*488

 

استخر پيش ساخته اينتكس سازه اي سايز 122*488*488 جايگزين مناسبي به جاي استخر هاي قديمي و بتني است كه داراي سازه هاي آماده نصب مي باشد و از دو بخش پايه هاي نگه دارنده و بدنه اصلي تشكيل شده است. اين استخر پيش ساخته در زمان لازم به راحت ترين روش احداث مي شود و قابل بهره برداري مي گردد به طوري كه با وجود بدنه بزرگ آن قادر به ايجاد فعاليت هاي مختلف آبي هستيد و با داشتن اين محصول هزينه هاي تشكيل مجموعه هاي آبي را نيز كاهش مي دهيد. استخر آماده براي استفاده محلي بزرگ نياز دارد و در اين مكان ها قادر به استفاده است و عمق مناسبي به جهت تمرين ورزش شنا نيز داشته و مي تواند براي افراد مفيد باشد. اين استخر پيش ساخته توانايي قرار گيري به صورت تو كار را نيز دارد و مي تواند در داخل زمين براي مدت زمان طولاني تري حفظ شود و از آسيب خوردن به بدنه جلوگيري شود. براي آشنايي بيش تر با استخر هايي كه آماده نصب هستند و بخش هاي آماده دارند با ما همراه باشيد.


كارايي مطلوب استخر پيش ساخته

يكي از ويژگي هايي كه در اين استخر پيش ساخته ايجاد شده است و قابليت آن براي تعداد زيادي از افراد مورد اهميت است نحوه احداث آن مي باشد كه به اين طريق محل قرار گيري آن نيز متفاوت بوده و در محل هاي گوناگون زيادي قادر به استفاده مي باشد. اين استخر پيش ساخته را مي توان در  محيط هاي باز بر روي سطوح راه اندازي كرد و از مزيت هاي آن استفاده نمود ولي در برخي از موارد و بر حسب علاقه افراد امكان احداث آن در داخل زمين نيز وجود دارد. در اين زمان محوطه لازم را انتخاب كنيد اين محوطه مي تواند محيط هاي سر بسته مانند سالن هاي ورزشي و پاركينگ هايي كه داراي فضاي باز هستند نيز مي باشند. در اين محوطه ها به ميزان لازم زمين گود برداري مي شود و محصول در داخل آن نصب مي گردد. مزيت وجود اين نوع استفاده از استخر پيش ساخته اين است كه طول عمر بدنه بالا مي رود و از عوامل محيطي مختلف نيز در امان مي ماند و مي تواند در طول سال هاي زياد قابل استفاده گردد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته اينتكس سازه اي سايز 122*488*488

استخر پيش ساخته گرد اينتكس سازه اي با عمق زياد سايز 132*549

استخر پيش ساخته گرد اينتكس سازه اي با عمق زياد سايز 132*549 از جمله استخر هاي پيش ساخته كاربردي و مرغوبي مي باشد كه در طول سال هاي اخير توانسته در بين مخاطبان و علاقه مندان به ورزش هاي آبي و تفريح هاي ديگر داراي محبوبيت خاصي شود و بتواند كاربردي ترين محصول در مقايسه با محصولات مشابه باشد. اين استخر پيش ساخته عمق زيادي داشته و با چنين تفاوتي نسبت به موارد ديگر مي تواند به منظور هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد. براي راه اندازي استخر هاي بزرگ در محل هاي سر باز نيازمند هزينه هاي بسيار مي باشد و همچنين با گود برداري و تغيير ساختمان مشكلات و دشواري هاي بسياري را به دنبال دارد. به همين علت نسل جديد استخر ها به عنوان استخر پيش ساخته پديد آمده است كه اين مشكلات را نداشته و به راحتي راه اندازي مي شود. چنين استخر هاي پيش ساخته اي داراي خصوصيات منحصر به فردي است كه در زير به برخي از آن ها اشاره شده است.


محلي مناسب جهت تمرينات

در زمان نياز به احداث منطقه اي براي آموزش شنا و ورزش هاي ديگر و همچنين تمرينات اين گونه ورزش ها براي ورزشكاران مي بايست به محلي رفته كه استخر عمومي دارد و تعداد بالايي از افراد در آن وجود دارند. همچنين با وجود تعداد بالا شايد بهره كافي را نتوان از آموزش ها برد. به همين دليل مي توان در سالني مناسب يا در فضايي باز از استخر پيش ساخته مورد نظر با عمق مناسب استفاده نمود و با راه اندازي چنين محصول بزرگ و كارايي بتوان براي افراد مختلف و حتي كودكان فضايي آموزشي را ايجاد نمود كه مختص شنا مي باشد و تعدادي كم از افراد گوناگون در آن حضور دارند تا درصد يادگيري بالا رفته و بتوانند در فرصت كم آموزش لازم را ببرند. محصول مورد نظر را مي توان براي ورزشكاران نيز مهيا ساخت. چنانچه اين افراد احتياج به تمرين براي مسابقات دارند و در زمان هاي مختلف براي افزايش مهارت خود احتياج به تمرين ورزش شنا هستند مي توانند اين استخر پيش ساخته را فراهم كرده و از كارايي آن و ايجاد چنين فضايي براي تمرينات خود نهايت استفاده را ببرند.


تميز كردن محل استخر پيش ساخته

در زمان راه اندازي بايد محل قرار گيري محصول را بررسي نمود تا عاري از كثيفي و موارد ديگر و مضر براي بدنه باشد و سپس به نصب محصول پرداخت. اما با استفاده مداوم از محصول مي بايست به نظافت آن نيز توجه كرد و از جلبك بستن آن جلوگيري نمود. براي اين كار مي توان در هر بار استفاده آب آن را تخليه كرد و سپس فضاي دروني آن را با مواد شويينده و دستمال تميز نمود. اگر اين كار را به تكرار انجام دهيد ديگر شاهد مواردي از قبيل جلبك نخواهيد بود و مي توان در هر زمان براي استفاده فقط داخل آن را پر از آب نماييد. از آن جا كه استخر و بازي هاي آبي بدن را در آب فرو ميبرد و اين آب به بدن نفوذ مي كند مي بايست در هر زمان به تميزي اين استخر هاي پيش ساخته رسيدگي كرد و اقدام به اين عمل نمود.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته گرد اينتكس سازه اي با عمق زياد سايز 132*549

استخر پيش ساخته گرد بزرگ intex سايز ۱۳۲*۷۳۲

استخر پيش ساخته گرد بزرگ intex سايز ۱۳۲*۷۳۲ يكي ديگر از استخر هاي آماده اي مي باشد كه در دسته بندي محصولات اورجينال و اصل شركت اينتكس است و مي توان با استفاده از آن در محوطه هاي بزرگ امكان تفريحات آبي و شنا را براي خود و اعضاي خانواده خود مهيا ساخت و براي آن ها لذت داشتن تفريحات مهيج را ايجاد كرد. با وجود اين استخر آماده بازي هاي گروهي امكان پذير مي شود و مي توان توانايي بازي هاي دسته جمعي را تقويت كرد. علاوه بر آن وجود فضاي بزرگ در داخل بدنه محصول سبب ايجاد شرايط لازم براي شنا و تمرين اين ورزش هيجان انگيز مي گردد. استخر هاي پيش ساخت از اجزاي آماده نصب تشكيل شده اند و در زمان نصب زمان كمي را مي گيرند همچنين امكان منتقل كردن آن ها به محلي ديگر و جا به جا كردن آن ها وجود دارد و مي توان در هر زمان كه نياز بود استخر پيش ساخته را ازمحل راه اندازي جمع آوري كرده و به محلي ديگر منتقل نماييد. 


سازه هاي محكم و با دوام

استخر پيش ساخته از يك بدنه به علاوه سازه هاي محكم تشكيل شده است كه علاوه بر ايجاد استحكام در قرار گيري بر روي سطح زمين مي تواند سبب دوام بالاي محصول شود. اين سازه هاي اسكلت اصلي استخر پيش ساخته را ايجاد مي سازند و مي توانند در سطوح مختلف نيز كارايي بالايي را براي افراد در استفاده از آن فراهم سازند. اين استخر آماده در تمامي بخش هاي خود سازه ها را دارا مي باشد و در كل دور تا دور محصول نيز كشيده شده است و در واقع به وسيله آن لبه محصول به حالت گرد و خميده قرار مي گيرد و شكل اصلي آن ايجاد مي گردد. پايه ها كه در امتداد سازه هاي محصول قرار دارد داراي بخشي در زير خود است كه پلاستيكي بوده و به اين ترتيب سبب ثابت ماندن استخر پيش ساخته بر روي اين سطوح مي شود و از حركت آن جلوگيري مي نمايد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته گرد بزرگ intex سايز ۱۳۲*۷۳۲

استخر پيش ساخته 7 متري با لوازم كامل سايز ۱۳۲*۷۳۲

استخر پيش ساخته 7 متري با لوازم كامل سايز ۱۳۲*۷۳۲ از جمله استخر هاي پيش ساخته بزرگ با ابعادي مناسب براي تفريحات آبي گروهي مي باشد كه داراي كيفيت لازم براي اين نوع استفاده است و مي تواند فضايي بسيار گسترده را براي بازي هاي گوناگون به همراه اعضاي خانواده فراهم كرد. چنين محصولاتي مي تواند روزهاي گرم سال را در تعطيلات به شاد ترين شكل رقم بزند و براي آب تني و كاهش دماي بدن نيز موثر باشد. اين استخر پيش ساخته آماده قرار گيري در فضاي مناسب در كم ترين زمان است و با چنين مزيتي مي توان آن را با هزينه اي كم در حياط هاي بزرگ و ويلا هاي خود راه اندازي نمود. ويژگي هاي استخر پيش ساخته 7 متري با لوازم كامل سايز ۱۳۲*۷۳۲ در زير آمده است كه آن را مطالعه كنيد.


فريم هاي مقاوم

در ساخت اين نوع استخر هاي پيش ساخته فريم هاي به كار رفته است كه پايه و ستون محصول مي باشند. اين فريم ها باكيفيتي مطلوب و با دقت و نظم در كنار هم قرار گرفته و ساختمان محصول را تشكيل مي دهند. فريم ها قابليت شكستگي و آسيب ندارند و با داشتن دوام و طول عمر بالا در جنس آلومينيوم سبك وجود دارد. اين نوع طراحي براي نصب و راه اندازي سريع محصول تاثير داشته و كارايي آن را بيش تر مي كند. فريم ها در اندازه هاي يكسان قراردارند كه در كنار هم قرار مي گيرند و به هم متصل مي شوند و پايه ها نيز بر روي زمين ثابت شده و ارتفاع مناسب محصول را ايجاد مي كند. پايه ها كه در بالاترين درجه كيفي قرار دارد تحمل وزن حجم آب و نيز حجم افراد درون استخر را داشته و همواره در طول استفاده از محصول استواري و استحكام آن را حفظ مي كند. 

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته 7 متري با لوازم كامل سايز ۱۳۲*۷۳۲

استخر پيش ساخته فايبرگلاس اينتكس سايز 91*457

استخر پيش ساخته فايبرگلاس اينتكس سايز 91*457 يكي ديگر از استخر هاي آماده گرد توليد شده در كارخانه اينتكس بوده كه كيفيت بالايي داشته و مي تواند نياز شما را در امور تفريحي ، كشاورزي ، صنعتي و.. به طور كامل برطرف سازد. اين استخر پيش ساخته داراي تمامي اقلام همراه بوده كه شما را از خريد مجزا و مجدد مبرا خواهد كرد. اين استخر پيش ساخته پرتابل بوده و شما مي توانيد به صورت دائمي و يا موقتي از آن استفاده كنيد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به تحليل ساختار اين استخر پيش ساخته در تمامي ابعاد بپردازيم. پس شما نيز اگر قصد خريد استخر پيش ساخته را داريد پيشنهاد مي كنيم تا پايان اين بخش ما را همراهي نماييد.

استخر پيش ساخته فايبرگلاس اينتكس سايز 91*457 | اينتكس


كيفيت و جنس بدنه استخر پيش ساخته

مهم ترين بخش در زمان خريد و انتخاب استخر پيش ساخته بي ترديد مربوط به كيفيت و جنس بدنه آن بوده زيرا در صورت كيفيت بالاي جنس بدنه مي توانيد از طول عمر بالاي محصول اسوده خاطر باشيد. در همين راستا بيان مي كنيم كه استخر پيش ساخته فايبرگلاس اينتكس سايز 91*457 از بدنه اصلي با مرغوب ترين نوع الياف شمعي و برزنتي طراحي و توليد شده كه رويه اي سه لايه به شمار مي رود. اين جنس بدنه در برابر تغييرات ناگهاني نظير تغيير دماي آب ، بارش برف و باران ، تابش شديد نور خورشيد و.. دچار آسيب نمي شود. از سوي ديگر مي تواند كيفيت و طول عمر خود را در زمان پرش در داخل مخزن اصلي حفظ كرده كه اين كيفيت جنس بدنه از دلايل اصلي فروش قابل توجه اين استخر پيش ساخته به شمار مي رود. بخش دوم بدنه اين استخر پيش ساخته مربوط به سازه ها نگهدارنده آن بوده كه از جنس فلز آلومينيوم گالوانيزه توليد شده است. زيرا اين فلز با كيفيت و مقاوم بوده و وزني كم و بدنه اي ضدزنگ دارد. با در نظر گرفتن اين جنس بدنه بوده كه شما مي توانيد استخر پيش ساخته خود را در داخل زمين به صوت دائم و بر روي سطح زمين به صورت موقت راه اندازي كنيد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته فايبرگلاس اينتكس سايز 91*457

استخر خانگي اينتكس با لوازم كامل سايز ۷۶*۳۶۶

استخر خانگي اينتكس با لوازم كامل سايز ۷۶*۳۶۶ محصولي به صرفه و كاربردي براي روزهاي گرم سال مي باشد كه در فضاهاي باز مي توان از آن بهره مند شد و ساعت ها با اعضاي خانواده و دوستان مشغول بازي و شادي شد. چنين محصولاتي كه جايگزين مناسبي براي استخر هاي گران قيمت و هزينه بر مي باشند مي توانند با كم ترين هزينه همان فضا را براي تفريحات آبي براي افراد فراهم كند و باعث ايجاد سرگرمي بسيار زيادي براي آن ها شد. براي ايجاد استخر علاوه بر هزينه زياد مي بايست درگير نغيير بناي مورد نظر نيز شد و با گودبرداري گسترده اين مجموعه را ايجاد نمود اما با وجود استخر هاي پيش ساخته مي توان به راحتي و بدون گود برداري و ايجاد گردو خاك فراوان استخر مورد نظر را فراهم كرد. در ادامه توضيحات بيش تري براي استخر خانگي اينتكس با لوازم كامل سايز ۷۶*۳۶۶ وجود دارد كه خريداران مي توانند قبل از اقدام آن را مطالعه كنند.


نحوه راه اندازي استخر پيش ساخته

اجزاي تشكيل دهنده اين استخر پيش ساخته عبارتند از فريم هايي كه تشكيل ساختمان كلي محصول را مي دهند و پوسته بدنه آن كه با دقت و ظرافت تمام در كنار هم قرار گرفته و مجموعه كلي استخر را تشكيل مي دهند. اين محصول با روشي آسان هم راه اندازي مي شود و هم در صورت نياز جمع آوري و جابه جا مي شود. براي راه اندازي آن ابتدا محل مورد نظر را بايد بررسي نمود. محل بايد عاري از وسايل نوك تيز باشد و ترجيحا پستي و بلندي بسيار نداشته باشد. زماني كه اين نكات رعايت شد مي توان مشغول نصب آن شد. براي اين كار مي بايست فريم ها را به هم متصل كرد و در كنار هم قرار داد و پايه ها و ستون را تشكيل داد. قبل از نصب لبه هاي محصول و بخش خميده كه تشكيل گردي استخر پيش ساخته را مي دهد بايد آن را از داخل بخش هايي در پوسته بدنه عبور داد و باعث استحكام و ايستادگي اين محصول شد. همچنين پايه ها نيز در بخش هايي قرار مي گيرند كه به قرار گيري شكل اصلي استخر پيش ساخته كمك مي كند و حالت گرد را منظم تر ايجاد مي سازد. 

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر خانگي اينتكس با لوازم كامل سايز ۷۶*۳۶۶