معرفي استخر پيش ساخته ايرتكس ايران

استخر پيش ساخته ايراني ايرتكس

استخر پيش ساخته ايراني ايرتكس برترين نوع وسايل تفريحي مي باشد كه به جهت ايجاد محيطي براي تفريحات آبي به كار گرفته مي شود. اين محصول داراي اجزاي حرفه اي و طراحي به روزي است كه مي توان با توجه به اين مطالب محصول را مورد استفاده قرار داد. استخر پيش ساخته ايرتكس ايراني مي باشد و سعي در آن دارد كه با بهترين مواد اوليه براي علاقه مندان محصولي مشابه با محصولات خارجي را توليد كند. از اين رو كساني كه به دنبال چنين استخر هايي با بهترين كيفيت و در عين حال قيمت مناسب مي باشند مي توانند اين استخر پيش ساخته ايراني ايرتكس را انتخاب كرده و به راحتي خريداري كنند.

در زمان هاي تحريم و منع واردات محصولات مختلف كه از جمله آن ها استخر پيش ساخته مي باشد ديگر جاي نگراني وجود نخواهد داشت چرا كه اين شركت به راحتي استخر پيش ساخته را در داخل ايران با مواد اوليه مرغوب توليد كرده است و در انواع بسيار متنوع و گوناگون در اختيار علاقه مندان قرار داده است. اين كار سبب شهرت بسيار زياد استخر پيش ساخته ايرتكس شده است و مي تواند محبوبيت آن را نسبت به محصولات مشابه خارجي بيش تر سازد.

ظاهر محصول شباهت زيادي به استخر پيش ساخته اينتكس دارد از اين رو فقط بايد به نام حك شده بر روي بدنه آن توجه نمود. زيرا نام محصولات اورجينال بر روي بدنه ثبت شده است و مي تواند به صورت دائمي بر روي بدنه استخر پيش ساخته وجود داشته باشد. با مشاهده نام محصول شما مي توانيد اطمينان كامل در خصوص اورجينال و اصل بودن آن پيدا كنيد و به راحتي گزينه مورد نظر را انتخاب و خريداري نماييد. استخر پيش ساخته ايرتكس با انواع مختلف به فروش مي رسد و در واقع عمق هاي گوناگون دارد. در نتيجه يكي از محصولات پر كاربرد براي ايجاد فضاي تفريحي آبي بوده است.

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

 

معرفي استخر پيش ساخته ايرتكس ايران

روش نگهداري مبل بادي

روش نگهداري مبل بادي به اين صورت است كه اين محصول معمولا از يك يا دو دريچه مخزن باد تشكيل شده و فرقي نميكند كه چه برندي ميباشد وتوليد كدام كارخانه است اين محصول بوسيله پمپ دستي يا برقي باد ميشود و نبايد بيش ازحد استاندارد باد شود كه اين امر باعث ميشود كه در هنگام استفاده فشار بيشتري به مبل وارد شود و از داخل درزهاي نگهدارنده داخلي جدا شود و مبل غير قابل استفاده ميشود در هنگام استفاده دقت كنيد مكاني كه ميخواهيد استفاده كنيد كاملا تميز باشد وهيچگونه آشغال وسنگريزه ويا پليسه و... نباشد كه در غير اين صورت باعث سوراخ شدن محصول و پنچري ميشود و مبل را غير قابل استفاده ميكند البته در صورت سوراخ شدن قابل تعمير ميباشد وبا چسب هاي مخصوص پنچرگيري ميشود و مثل روز اول قابل استفاده ميباشد .

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

روش نگهداري مبل بادي

مشخصات مبل بادي و انواع مبل بادي طبي و كودك و بزرگسال

مشخصات مبل بادي و انواع مبل بادي طبي و كودك و بزرگسال . برخي از انواع مبل هاي بادي عبارتست از مبل هاي بادي رنگي، مبل بادي ورزشي، مبل بادي جير، مبل هاي بادي هندسي و شيشه اي و ... انواع مبل بادي براي بزرگسالان مهم ترين خصوصيت يك مبل بادي برخلاف مبل هاي سنتي كم حجم و قابل حمل بودن آن است. 

علاوه بر آن مبل بادي  پي وي سي قابل شستشو است و داراي بر چسب تعمير مي باشد (با قبليت تعميرات مثل سوراخ شدگي و پارگي).. اگر شما گودي كمر داريد و يا از پا درد و كمردرد رنج مي بريد، مبل بادي اينتكس بهترين پيشنهاد برايتان است.

 اين مبل ها كه محصول شركت اينتكس هستند با طرح ها و رنگ هاي مختلف و تنوعي كه دارند مي توانند هر نوع سليقه اي را راضي كنند. انواع مبل بادي بزرگسالان :1-مبل بادي پي وي سي اين مبل بادي از پلاستيك فشرده شده تشكيل شده و وزني در حدود 2 كيلوگرم دارد و با تمامي پمپهاي بادي محصولات اينتكس باد ميشود. ولي بدليل حجم كم مبل هاي بادي پيشنهاد همان پمپ دستي براي اين مبل ها داده شده است.

 2-مبل بادي جير يا همان مخملي اين مدل مبل بادي داراي بدنه اوليه پي وي سي است كه روي اين بدنه را از موادي مخصوص كه بسيار نرم ميباشد كه در حقيقت نوعي جير مصنوعي است پوشانده ميشود. اين مبل بادي داراي وزني در حدود 3 الي 4 كيلوگرم است. مبل بادي جير در دونوع يكنفره و دو نفره توليد ميشود كه هر دو مدل اين مبل ها را ميتوان با تمامي پمپهاي باد intex باد كرد

.3- مبل هاي بادي پي وي سي-جير اين مدل مبل بادي از دو جنس ساخته شده است. در حقيقت همان مدل از مبل بادي پي وي سي است كه در بعضي از نقاط آن لايه هاي جير پرس شده است و داراي وزني در حدود 3.5 كيلوگرم ميباشد. اين مبل بادي در دو مدل يكنفره و دو نفره توليد ميشود وبا تمامي مدل پمپ هاي بادي محصولات اينتكس قابل باد شدن ميباشد. 

4- مبل بادي برزنتي اين مدل مبل بادي داراي جنسي ضخيم تر از ساير مدل هاي ديگر ميباشد كه تقريبا به برزنت نزديك است. وزن بسته بندي اين مبل بادي در حدود 3 كيلوگرم ميباشد و با ساير پمپ هاي بادي قابل باد كردن ميباشد آيامي دانيد دليل استقبال زياد از اين مبل هاي بادي چيست؟

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

مشخصات مبل بادي و انواع مبل بادي طبي و كودك و بزرگسال

مبل بادي تخت شو و معرفي آن

مبل بادي تخت شو از محصولاتي مي باشد كه اين روزها مورد توجه بيشتري قرار گرفته است چرا كه به دليل چند كاربره بودن صرفه اقتصادي بيشتري دارند ، البته اين موضوع نيز قابل توجه است كه نمي توان از راحتي اين محصولات گذشت و مبل هاي بادي تخت شو بادي به دليل ساختار بسيار راحت خود نيز قابل توجه هستند ، برند هاي متعددي در رابطه با توليد مبل هاي بادي تخن شو فعال هستند از نام آشنا ترين اين برند ها مي توان به بست وي كه يكي از بزرگترين توليدكنندگان مبل هاي بادي تخت شو در جهان مي باشد اشاره كرد كه محصولات بسياري را به بازار معرفي كرده است.

 

اين مبل هاي بادي تخت شو در نوع خانگي ، مسافرتي طراحي و توليد شده است و به دليل استفاده بسيار در محيط هاي مختلف از زيبايي خاصي نيز برخوردار است. 

مبل هاي بادي تخت شو  در رنگبندي هاي  مختلفي توليد شده اند و هر خريداري مي تواند با توجه به سليقه شخصي خود رنگ مورد نظر را انتخاب و محصول را خريداري نمايد. طراحي اين مبل هاي بادي تخت شو به گونه اي است كه استفاده ميتوانيد علاوه بر اينكه از آن به عنوان مبل بادي استفاده ميكنيد ، قسمت جلوي آن را بلند كرده و تشكي كه در زير آن وجود دارد و به بدنه چسبيده را بيرون آورده و حالا به عنوان يك تخت خواب بادي آن را مورد استفاده قرار دهيد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

مبل بادي تخت شو و معرفي آن

مبل بادي از كجا بخرم

مبل بادي از كجا بخرم را مي توان يكي از رايج ترين سوالاتي مي باشد كه بسياري از مشتريان به دنبال پاسخ آن هستند . مبل هاي بادي لوازمي هستند كه بسياري از آن براي استراحت هاي روزمره خود از آن ها استفاده مي نمايند . طراحي مبل هاي بادي به گونه اي مي باشند كه مناسب براي استفاده در منزل و يا محل كار نيز مي باشد . ابعاد استاندارد مبل هاي بادي سبب اين خواهند شد تا بتوانيد از اين محصولات در دفتر كار خود براي استراحت هاي روزمره و يا خواب هاي كوتاه مدت خود استفاده نماييد و استراحت لذت بخشي را تجربه نماييد . 

مبل هاي بادي داراي انواع مختلفي مي باشند كه انواع مدل هاي اين محصولات را مي توانيد از فروشگاه معتبر اينتكس تهران نمايندگي محصولات بادي خريداري نماييد . اين فروشگاه يكي از قديمي ترين نمايندگي هاي محصولات بادي در ايران مي باشد كه به كمك پشتيباني قوي و تنوع جنس بالا توانسته است به يكي از محبوب ترين فروشگاه هاي محصولات بادي اينتكس تهران در ايران تبديل شود . مكان فروش مبل بادي در تهران در قسمت غرب تهران واقع در بلوار مرزداران ميباشد. تلفن ۰۲۱۴۴۳۸۴۰۸۰

مبل هاي بادي را مي توان به سه دسته يك نفره ، دو نفره و سه نفره تقسيم نمود كه به اين سبب داراي ابعاد متفاوتي بوده و مي توانيد نسبت به نياز و فضاي خود اقدام به انتخاب محصول مورد نظر خود نماييد . البته بايد به اين نكته نيز اشاره نمود كه همه اين نمونه ها داراي ابعاد متفاوتي نيز مي باشند كه بسته به فضاي خود مي توانيد يك مبل يك نفره در ابعاد مختلف در اختيار داشته باشيد . مبل هاي بادي عموما داراي بدنه هايي از جنس پي وي سي مي باشند كه به اين سبب مي تواند يك مبل راحتي ايده آل و مقاوم در اختيار داشته باشيد . رويه اين مبل هاي بادي از پي وي سي مخملي تهيه مي شوند تا بتوانند خاصيت ضد تعريق بودن را در اختيار شما قرار دهند و بتوانيد ساعات طولاني بر روي اين مبل هاي بادي به استراحت بپردازيد و بدن شما دچار تعريق و يا خستگي نخواهد شد . 

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

مبل بادي از كجا بخرم

خريد مبل تختخواب شو ارزان

خريد مبل بادي تختخواب شو ارزان از ويژگي هايي مي باشد كه شما در زمان خريد بي شك به آن توجه خواهيد كرد تا بتوانيد يك مبل با كيفيت با قيمتي ارزان و مناسب تهيه نماييد . 

مبل هاي بادي را دو شركت معتبر اينتكس و بست وي توليد مي كنند كه با توجه به كيفيت بالايي كه دارند قيمت بسيار مناسبي نيز دارند و همچنين با توجهه به طرح و رنگ بندي زيبايي كه اين مبل ها دارند مي توانيد با توجه به نياز خود اقدام به خريداري مبل بادي نماييد .

 مبل بادي معمولا داراي بدنه از جنس پي وي سي مي باشد كه از مقاومت بالايي در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار مي باشد به همين سبب اين محصولات قابل استفاده براي سنين مختلف مي باشد . رويه هايي كه براي اين محصولات در نظر گرفته شده است از جنس جير مي باشد كه تا شما در زمان استفاده از آن حس خوش آيندي را تجره نماييد و از استراحت خود لذت ببريد .

 مبل هاي بادي با توجه به طرح و رنگ بندي زيبايي كه دارد مورد توجه بسياري از افرار قرار گرفته است و در ليست پرفروش ترين محصولات فروشگاه اينتكس تهران قرار گرفته است . از ديگر ويزگي هايي كه مي توان به آن اشاره كرد وزن بسته بندي مناسب آن مي باشد كه به راحتي قابل حمل مي باشد و همچنين ابعادي كه براي اين محصول در نظر گرفته شده است بسيار مناسب و قابل استفاده در منزل و محيط كار مي باشد بدون اينكه نگران كمبود فضا باشيد . 

مبل بادي تختخواب شو يكي ديگر از محصولات با كيفيت مي باشد كه توسط شركت اينتكس توليد و روانه بازار گرديده است . اين محصول با توجه قابليت تبديل به تخت براي شما اين شرايط را فراهم مي كند كه بروي آن دراز كشيده و احساس خوش آيندي را تجربه نماييد .

 بدنه اين محصول از جنس جير مي باشد كه نسبت به بدنه پي وي سي از مقاومت بالاتري برخوردار مي باشد از همين رو اين مبل طول عمر بالاتري نسبت به مدل هاي مشابه خود دارد . مبل بادي تختخواب شو را شما مي توانيد به راحتي با يك پمپ باد دستي و يا برقي در كمترين زمان ممكن راه اندازي كرده و از آن استفاده نماييد و همچنين مي توايند با آن را تخليه كرده و به ابعاد كوچك تر تبديل كرده و به راحتي با خود حمل نماييد و در مسافرت ها نيز از اين محصول استفاده نماييد . در بسته بندي اين مبل يك برچسب تعميرات وجود دارد كه به شما كمك مي كند كه در صورت صدمه ديدن بدنه آن را به راحتي ترميم كرده و از آن استفاده نماييد . 

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

خريد مبل تختخواب شو ارزان

معرفي مبل بادي تخت شو

مبل بادي تخت شو از محصولاتي مي باشد كه اين روزها مورد توجه بيشتري قرار گرفته است چرا كه به دليل چند كاربره بودن صرفه اقتصادي بيشتري دارند ، البته اين موضوع نيز قابل توجه است كه نمي توان از راحتي اين محصولات گذشت و مبل هاي بادي تخت شو بادي به دليل ساختار بسيار راحت خود نيز قابل توجه هستند ، برند هاي متعددي در رابطه با توليد مبل هاي بادي تخن شو فعال هستند از نام آشنا ترين اين برند ها مي توان به بست وي كه يكي از بزرگترين توليدكنندگان مبل هاي بادي تخت شو در جهان مي باشد اشاره كرد كه محصولات بسياري را به بازار معرفي كرده است.

اين مبل هاي بادي تخت شو در نوع خانگي ، مسافرتي طراحي و توليد شده است و به دليل استفاده بسيار در محيط هاي مختلف از زيبايي خاصي نيز برخوردار است. مبل هاي بادي تخت شو  در رنگبندي هاي  مختلفي توليد شده اند و هر خريداري مي تواند با توجه به سليقه شخصي خود رنگ مورد نظر را انتخاب و محصول را خريداري نمايد. طراحي اين مبل هاي بادي تخت شو به گونه اي است كه استفاده ميتوانيد علاوه بر اينكه از آن به عنوان مبل بادي استفاده ميكنيد ، قسمت جلوي آن را بلند كرده و تشكي كه در زير آن وجود دارد و به بدنه چسبيده را بيرون آورده و حالا به عنوان يك تخت خواب بادي آن را مورد استفاده قرار دهيد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

معرفي مبل بادي تخت شو

مبل بادي ارزان

مبل بادي ارزان يكي از ويژگي هايي مي باشد كه بسياري از افراد براي خريد محصول بادي در نظر مي گيرند تا با توجه به داشتن يك مبل بادي با كيفيت در عين حال يك مبل بادي ارزان خريداري كنند . مبل هاي بادي اينتكس و بست وي داراي ويژگي هاي منحصر بفردي مي باشند كه هر كدام از آن ها را مي توانيد با توجه به نياز خود انتخاب نموده و خريداري نماييد . مبل هاي بادي عموما داراي بدنه هايي از پي وي سي مي باشند كه اين ويژگي به استحكام بالاي محصول كمك بسزايي خواهد نمود . 

اغلب رويه هاي استفاده شده در مبل هاي بادي از پي وي سي هاي مخملي مي باشند كه به سبب استفاده از اين نوع پي وي سي مخملي در توليد رويه محصولات ، مبل ها خاصيت ضد تعريق بودن به خود گرفته و مي توانيد ساعت هاي طولاني بر روي اين محصولات به استراحت بپردازيد و بدن شما دچار تعريق نخواهد شد . اين مبل هاي بادي داراي ابعاد متنوعي نيز مي باشد كه شامل مبل هاي بادي يك نفره ، دو نفره و سه نفره مي باشند كه بسته به نياز و فضاي خود مي توانيد اقدام به انتخاب محصول ورد نظر خود نماييد . 

همچنين از ديگر ويژگي هاي مثبت مبل هاي بادي مي توان به وزن هاي كم آن ها اشاره نمود كه به كمك اين وزن كم مي توانيد به راحتي اين محصولات را جابجا نموده و در نقاط مختلف منزل و يا محل كار خود از آن ها استفاده نماييد . تحمل وزن هاي بالا را نيز مي توان به اين نقطه قوت اضافه نمود كه به شما كمك خواهد كرد تا بتوانيد بدون نگراني از اين محصول استفاده نماييد .

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

مبل بادي ارزان

مبل شني پارچه اي و تفاوت آن با چرمي

تفاوت مبل شني پارچه اي و چرمي
قطعا مدل هاي مختلفي از مبل هاي شني در بازار موجود مي باشد كه اين تنوع جنس باعث شده تا بتوانيد به بهترين شكل ممكن از ميان محصولات مختلف يكي را بسته به سليقه خود انتخاب نماييد. در همين رابطه دو مدل از ميان مدل هاي مختلف مبل شني در بازار وجود دارد كه اين عامل باعث شده تا بتوانيد به بهترين شكل ممكن از ميان اين دو محصول يكي را انتخاب نماييد. در همين رابطه اين دو مدل محبوب نيز نمونه مبل شني پارچه اي و چرمي مي باشد كه قطعا اين دو مدل در ميان مردم بسيار محبوب بوده و انتخاب بين مبل هاي شني عمدتا به اين دو گروه ختم مي شود. در همين رابطه در اين مقاله سعي داريم تا تفاوت هاي بين اين دو مدل مبل شني را مورد بررسي قرار داده و سعي كنيم تا به بهترين شكل ممكن راهنمايي كاملي را در اختيار شما قرار دهيم تا با علم به اين موضوع بتوانيد خريد اين مبل هاي شني را انجام دهيد پس تا انتها با ما همراه باشيد....

مبل شني پارچه اي در اولين بخش از اين مقاله و در شروع كار اين مطلب قصد داريم تا به بهترين شكل ممكن به بررسي مبل شني پارچه اي بپردازيم. اين محصول با توجه به ساختاري كه دارد به گونه اي طراحي شده كه شما مي توانيد به بهترين شكل ممكن از يك محصول ايده آل و مناسب استفاده كرده و لذت ببريد. در همين رابطه مبل شني پارچه اي نيز نمونه اي رايج در ميان انواع مبل هاي شني مي باشد كه فروش بسيار زيادي را هم به دست آورده است. در واقع شما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين محصول توانسته در مدت زمان بسيار كوتاهي به بهترين شكل ممكن نياز مشتريان خود را برآورده سازد و با در اختيار قرار دادن يك طراحي نوين و شيك به بهترين شكل ممكن در ميان مشتريان براي خود جا باز نمايد.

 

براي خريد محصولات بادي مي توانيد به سايت اينتكس تهران مراجعه نماييد ، همچنين براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

 

مبل شني پارچه اي و تفاوت آن با چرمي

روش نگهداري استخر بادي

روش نگهداري كليه ي استخرهاي بادي همگي به يك صورت است و فرقي نميكند داراي چه برندي ميباشد كه اين محصولات معمولا از يك يا چند دريچه مخزن باد تشكيل شده كه بوسيله پمپ برقي يا دستي باد ميشود كه اين محصول بايد بيش از حد استاندارد باد نشود كه اين امر باعث ميشود  فشار بيشتري به محصول وارد شود و از داخل درزهاي نگهدارنده جدا شود و محصول شما غير قابل استفاده ميشود در هنگام استفاده بايد دقت كنيد مكاني كه ميخواهيد استفاده كنيد كاملا تميز باشد وهيچگونه   سنگريزه نباشد كه در غير اين صورت باعث سوراخ شدن ميشود و محصول را غير قابل استفاده ميكند .

 

براي خريد محصولات بادي مي توانيد به سايت اينتكس تهران مراجعه نماييد ، همچنين براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

روش نگهداري استخر بادي