استخر پيش ساخته جديد اينتكس مدل سازه اي فريمي سايز 132*366*732

استخر پيش ساخته جديد اينتكس مدل سازه اي فريمي سايز 132*366*732 يكي ديگر از بهترين استخر هايي مي باشد كه اجزاي آن به طور آماده بوده و براي استفاده افراد حاضر مي باشد. اين استخر هاي آماده براي استفاده آسان ساخته شده اند و در واقع نسل جديدي از محصولات خاص براي تفريحات آبي مي باشد. از چنين محصولاتي در محوطه هاي بزرگ استفاده مي شود و براي راه اندازي نيز نيازمند آموزش جداگانه اي نيست بلكه با وجود يك دي وي دي آموزشي در كنار محصول به راحتي مي توان در زمان كم استخر پيش ساخته را براي بهره برداري آماده كرد. از اين رو طرفداران اين استخر پيش ساخته نسبت به استخر هاي بتني و قديمي بيش تر است و زيبايي ظاهري آن نيز قابل قبول تعداد زيادي از افراد مي باشد. با وجود چنين محصولي ديگر نيازي به رفتن به استخر هاي عمومي نمي باشد و افراد با آن مي توانند به تفريح هاي آبي و دسته جمعي بپردازند و لذت ببرند. براي آشنايي بيش تر با استخر پيش ساخته مد نظر با ما همراه باشيد.


عمقي مناسب براي استفاده كودكان

محصولي كه هم اكنون پيش روي شما است داراي ديواره اي مناسب مي باشد و همان طور كه در تصوير مشاهده مي كنيد اين ديواره توسط پايه هاي نگه دارنده احاطه شده است. ارتفاع ديواره كه در واقع ارتفاع كلي محصول و عمق مورد استفاده براي شنا مي باشد 132 سانتي متر است و با اين حساب براي برخي فرآيند ها بسيار مناسب مي باشد. براي مثال از اين استخر بادي مي توان براي شنا كردن كودكان نيز استفاده كرد و با وجود چنين عمقي براي آموزش ورزش شنا نيز مورد مصرف قرار داد همچنين اين استخر پيش ساخته امنيت لازم را با وجود ديواره خود دارا مي باشد و مي توان بر اين اساس با خيالي آسوده كودكان را به داخل محوطه آبي سپرد. به اين صورت در مسافرت به محل هايي كه اين استخر پيش ساخته در آن حضور دارد مي توان كودكان را نيز در اوقات فراغت مشغول سرگرمي نمود و به اين گونه بهره كافي را از فضا برد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته جديد اينتكس مدل سازه اي فريمي سايز 132*366*732

استخر پيش ساخته متحرك اينتكس بدون لوازم سايز 132*274*549

 

استخر پيش ساخته متحرك اينتكس بدون لوازم سايز 132*274*549 محصولي براي استفاده در حياط هاي بزرگ و ويلا ها و باغ ها مي باشد كه شرايط را براي اين نوع مصرف فراهم كرده است و داراي سازگاري هاي لازم به اين جهت مي باشد. استخر پيش ساخته داراي اجزاي آماده و به هم متصل است كه تنها با در كنار هم قرار دادن اين بخش ها نصب و راه اندازي صورت مي گيرد. اين محصول مزيت هاي فراواني را نيز دارا مي باشد كه در صورت خريد آن تمامي مزيت ها شامل حال شما مي شود و مي توان در طول زمان بسيار طولاني از آن بهره مند شد. اين محصول را براي مصارف صنعتي نيز استفاده مي كنند و با اين وجود كسب و كار هايي را نيز راه اندازي مي نمايد. اين مصارف صنعتي شامل استخر پرورش ماهي مي باشد كه با توجه به ابعاد محصول مي توان ماهي هاي مختلف و فراواني را پرورش داد و به اين گونه شغلي مناسب را ايجاد ساخت. براي راه اندازي اين گونه شغل ها هزينه بالايي لازم است كه با وجود استخر پيش ساخته هزينه ها كم تر مي شود. براي خريد محصول به مطالب زير مراجعه كنيد.


داشتن سايبان براي محصول

اين استخر پيش ساخته محصولي است كه براي استفاده در تمامي فصول سال مناسب مي باشد اما عمده ترين استفاده اين محصولات در فصول گرم سال است كه در ويلا ها و باغ ها راه اندازي شده اند. از آن جايي كه محصول قابل جا به جايي است در هر زمان مي توان آن را به محل ديگري برد و در آن جا نصب نمود. براي استفاده از استخر پيش ساخته در فصول گرم و در زير اشعه هاي آفتاب بخشي مانند سايبان براي افراد مهيا شده است كه در كناره استخر نصب مي شود. در اين محل افراد مي توانند براي استراحت و كسب انرژي بعد از شنا قرار گيرند و از سايه نيز برخوردار شوند. سايبان جنسي محكم دارد و با دوام بالا در معرض آفتاب قرار مي گيرد و مي تواند از آفتاب سوختگي در امان باشد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته متحرك اينتكس بدون لوازم سايز 132*274*549

استخر پيش ساخته مخصوص بيمار اينتكس براي آب درماني

 

استخر پيش ساخته مخصوص بيمار اينتكس براي استخر آب درماني سايز 200*300 بهترين و كاربردي ترين محصول براي استفاده در محيط هاي شخصي و بزرگ مي باشد كه با داشتن آن مي توان به راحتي به تفريحات آبي مشغول شد. اين محصول داراي ضمانت نامه مي باشد كه بدنه آن را ضمانت كرده و به طول عمر آن نيز كمك مي كند. علاوه بر آن اين بدنه كيفيت و دوام محصول را تضمين كرده و مي تواند باعث رضايت مندي افراد خريدار باشد. استخر هاي پيش ساخته با آسان بودن نصب و نيز آسان بودن نحوه قرار گيري كنار هم اجزاي تشكيل دهنده آن جزو محصولات مورد علاقه افراد بوده كه در شرايط مختلف و در فضاهاي گوناگون مي تواند بهينه و كاربردي باشد و مورد مصرف افراد مختلف قرار گيرد. اين محصول براي مصارف دارويي نيز به كار رفته و شكل ساخت آن به مانند محصولات منحصر به فرد مي باشد. علاوه بر اين موارد استخر پيش ساخته را مي توان به عنوان محصولي براي استفاده هاي شخصي نيز به كار برد. جهت آشنايي با اين محصول با ما همراه باشيد.


اجزاي تشكيل دهنده استخر پيش ساخته

محصول مورد نظر داراي دو بخش اساسي است. اين دو بخش به طور حرفه اي و آسان تنها در كنار هم قرار مي گيرند و مي توانند شكل كلي اين مجموعه را تشكيل دهند. به همين جهت است كه بهترين و كاربردي ترين محصول در زمينه تفريحات آبي محسوب مي شود. استخر پيش ساخته بدنه اي محكم دارد و از جنس برزنت تشكيل شده است. برزنت باعث مي شود تا دوام محصول بالا رفته و در برابر برخورد هاي مختلف مقاوم باشد. علاوه بر آن اين بدنه در برابر نشت آب به بيرون از محصول نيز مقاومت دارد و مي تواند به بهترين صورت ميزان آب معين را در داخل خود داشته باشد. سازه هاي تشكيل دهنده محصول نيز از آلومينيوم هستند به طوري كه زنگ نمي زند و داراي عدم پوسيدگي مي باشد. زماني كه پوسيدگي رخ ندهد مجموعه بازي تفريحي مي تواند طول عمر بالايي داشته باشد و در مدت زمان بسيار طولاني مورد استفاده بهينه قرار گيرد.

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته مخصوص بيمار اينتكس براي آب درماني

 

استخر پيش ساخته مستطيلي اينتكس سايز ۱۳۲*۲۷۴*۵۴۹

استخر پيش ساخته مستطيلي اينتكس سايز ۱۳۲*۲۷۴*۵۴۹ با روش نصب و جمع آوري آسان جزو بهترين و مرغوب ترين محصولاتي مي باشد كه داراي بدنه ي پي وي سي بوده و اجزاي تشكيل دهنده آن در بهترين نوع موجود در بازار مي باشد و در كنار هم توانسته اند بهترين و كاربردي ترين محصول را براي تفريحات آبي افراد ايجاد سازند. اين استخر پيش ساخته توانايي ايجاد فضايي بزرگ براي شناي دسته جمعي را دارد و مي تواند براي گروهي لذت بخش باشد و حس بازي هاي دست جمعي را تقويت نمايد. اين استخر پيش ساخته بدنه اي فابريك داشته كه ضمانت اصالت كالا در آن لحاظ شده است و مي تواند به بهترين شكل جاي استخر هاي قديمي و بتني را بگيرد و همان ميزان كارايي را براي افراد فراهم سازد و با وجود آن ديگر نيازي به استخر هاي ديگر و يا رفتن به استخر هاي عمومي نمي باشد. جهت اطلاع از ميزان مرغوبيت جنس بدنه و مواد اوليه محصول و نيز نوع طراحي آن با ما همراه باشيد و مطالب زير را مطالعه نماييد.


بخش زيرين محصول

قبل از راه اندازي استخر بادي زير اندازي كه به همراه آن وجود دارد را مي بايست به طور كامل در زير محصول قرار داد و سپس به راه اندازي و نصب مشغول شد. اين زير انداز از جنس فومي مي باشد و باعث افزايش ضخامت بخش كف مي گردد و مي تواند دوام محصول را بالا ببرد و در زمان استفاده با برخورد افراد با كف محصول بتواند دوام و مقاومت بالايي از خود نشان دهد. در استفاده مداوم و طولاني مدت از استخر پيش ساخته وجود اين زيرانداز حائز اهميت بوده و سبب افزايش دوام محصول مي گردد بنابراين به همراه داشتن اين وسيله در كنار استخر پيش ساخته جزو مزيت هاي مهم آن به حساب مي آيد كه با وجود آن طول عمر بدنه نيز افزايش پيدا مي كند و مي توان به راحتي براي مدت زمان طولاني از آن بهره مند شد.


توري داخل بدنه

يكي ديگر از بخش هايي كه باعث مقاومت بيش تر بدنه در برابر عوامل مختلف مي شود و مي تواند محصول را ايمن تر در برابر حركات و ضربه ها نمايد توري است كه در بخش داخلي محصول به كار رفته است و با اين حساب ايجاد بخشي ضخيم در ديواره هاي نيز مي شود و دوام آن ها نيز افزايش پيدا مي كند. اين توري باعث مي شود داخل بدنه لغزنده نباشد و سبب سر خوردن افراد نگردد و در زمان لازم قابليت هاي مختلفي را ارائه دهد. به طور مثال اگر قصد بهره برداري اقتصادي از استخر پيش ساخته را داريد و مي خواهيد استخر پرورش ماهي راه اندازي نماييد مي توانيد با اين توري در زمان جمع آوري ماهي ها كار را آسان نماييد و زمان اين نوع فعاليت ها را هر چه بيش تر كاهش دهيد. توري از بهترين جنس تشكيل شده است و در كنار هم با وجود بافت ريز و محكم خود بخشي با طول عمر زياد را ايجاد نموده است و مي توان از آن به خوبي بهره برداري كرد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته مستطيلي اينتكس سايز ۱۳۲*۲۷۴*۵۴۹

استخر پيش ساخته كودك بست وي بدون پمپ سايز 66*201*300

 استخر پيش ساخته كودك بست وي بدون پمپ سايز 66*201*300

استخر پيش ساخته كودك بست وي بدون پمپ سايز 66*201*300 محصولي جديد و خاص با ابعاد بزرگ است كه براي آموزش ورزش شنا براي كودكان و يا تفريحات مختلف آبي در فضايي مناسب به كار مي رود و مي توان ساعت هاي زيادي را براي تفريح كودكان تنظيم نمود و به بهترين شكل زمان فراغت آن ها را طبقه بندي كرد. اين محصول بزرگ و جادار توانايي ايجاد شرايط لازم براي آبتني تعدادي از كودكان را دارد و مي تواند در محيط هاي باز و محيط هاي سربسته راه اندازي شود و مورد استفاده قرار گيرد. استخر ها فضاهايي هستند كه در آن به دليل وجود رطوبت و آب شرايط براي توليد و تكثير باكتري ها و ميكروب وجود دارد و با عمومي بودن اين فضا ها براي افراد به ويژه كودكان كه حساس تر هستند ممكن است آسيب هايي را به دنبال داشته باشد. اما با توليد استخر هاي پيش ساخته و خريد آن شرايط مطلوبي براي تمامي افراد ايجاد مي شود و مي توان مدت زمان استفاده را افزايش داد و به درستي از محل بهره گرفت. با اين خريد براي كودكان محيطي تميز با شرايط مناسب ايجاد مي شود و والدين نيز مي توانند با خيالي آسوده فرزندان خود را در اين محيط قرار دهند. 


فضايي هيجان انگيز براي كودكان

استخر پيش ساخته كودك بست وي بدون پمپ سايز 66*201*300

محل هاي مختلفي براي بازي كودكان موجود است كه براي آن ها مناسب بوده و مي تواند زمان آن ها را به بهترين شكل پر كند. در اين فضاها نيز افراد قادر به بازي هاي مختلف هستند كه علاقه كودكان به آن زياد بوده و همواره جزو بهترين تفريحات آن ها مي باشد. آب بازي و تفريحات آبي نيز جزو بازي هاي مورد علاقه تمامي كودكان مي باشد كه در شرايط بيرون خانه علاقه بيش تري به استفاده از آن پيدا مي كنند و مي توانند مدت زمان طولاني تري در آن مشغول تفريح شوند. استخر پيش ساخته نيز كه مخصوص كودكان مي باشد در فضاهاي باز بعد از اخداث مي تواند اين تفريحات را براي كودكان فراهم كند و آن ها را در شرايط آبي به مطلوبيت كامل برساند و سبب رضايت آن ها در يك روز تعطيل شود. اين استخر پيش ساخته را مي توان در كنار استخر هاي بزرگ براي والدين نصب نمود تا در كنار آن ها از فضايي مجزا بهره ببرند و لذت كافي را در محيطي كه مناسب خود آن هاست داشته باشند.

 

براي مطالعه ادامه مطلب مي توانيد به لينك زير مراجعه نماييد :

 

استخر پيش ساخته كودك بست وي بدون پمپ سايز 66*201*300

استخر پيش ساخته 5 متري اينتكس با لوازم كامل سايز 132*274*549

 

استخر پيش ساخته 5 متري اينتكس با لوازم كامل سايز 132*274*549 يكي ديگر از محصولات منحصر به فرد شركت اينتكس مي باشد كه با در دست داشتن مواد اوليه با كيفيت طراحي و توليد شده است و مي تواند داراي دوام بالا متناسب با آن چه خريداران مي خواهند باشد. اين استخر پيش ساخته داراي بدنه اي مقاوم است و شرايط استفاده از آن نيز راحت مي باشد. از اين رو مي تواند بهترين گزينه براي محل هاي باز باشد و در موقعيت هاي گوناگون نصب و راه اندازي شود. روش نصب اين محصول با توجه به مواد تشكيل دهنده آن متفاوت است و گوناگون بودن اين روش در محل قرار گيري آن نيز نقش دارد. با اين وجود است كه مي تواند محصولي منحصر به فرد و درجه يك نسبت به محصولات ديگر باشد. اين استخر پيش ساخته به افراد اين امكان را مي دهد تا بتوانند به راحتي از فضايي بزرگ براي شنا و آبتني استفاده كنند و قادر به داشتن مزيت هاي مختلف باشد. از اين رو مي توانيد استخر پيش ساخته را بر اساس سليقه خود و با توجه به امكان نصب آن راه بي اندازيد و از آن نهايت بهره برداري را به عمل آوريد. علاقه منداني كه به سمت اين محصول بي نظير كشيده شده اند مي توانند با برترين كيفيت و مقاومت محصول را داشته باشند و با آن به تمامي نياز هاي خود پاسخ دهند. جهت كسب اطلاعات بيش تر با ما همراه باشيد.

روش هاي مختلف براي نصب

محصول مورد نظر را مي توان در  محيط هاي گوناگون به روش هاي مختلف نصب و راه اندازي نمود و از وجود آن بهره كافي را برد. اين محصول بي نظير از شركت اينتكس تهران ساخته شده است و داراي ضخامت در بدنه مي باشد.

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته 5 متري اينتكس با لوازم كامل سايز 132*274*549

استخر پيش ساخته برزنتي پايه دار مستطيلي با سايز 122*274*488

 استخر پيش ساخته برزنتي پايه دار مستطيلي با سايز 122*274*488

استخر پيش ساخته برزنتي پايه دار مستطيلي با سايز 122*274*488 جزو استخر هاي پيش ساخته بزرگ مي باشد كه براي گروهي از افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و يكي از بهترين كارايي هاي آن استفاده به عنوان استخر هاي خانوادگي است كه در محل هاي بزرگ و فضاي باز راه اندازي مي شود و قادر به داشتن كيفيت لازم براي اين نوع بهره برداري مي باشد. اين استخر پيش ساخته تنها با قرار دادن بخش هاي مختلف خود در كنار هم راه اندازي مي شود و قابل استفاده مي گردد و مي توان آن را در صورت نياز جمع آوري نمود و براي استفاده در محلي ديگر حمل كرد. به اين ترتيب از استخر پيش ساخته مي توان در محل هاي مختلف استفاده كرد و علاوه بر فضاي باز در مكان هاي سرپوشيده نيز قادر به استفاده مي باشد. به طور مثال در مهد كودك ها و يا سالن هاي بزرگ ورزشي قادر به راه اندازي و به كار گيري اين محصول هستيد و مي تواند فضاي آموزش راه اندازي نماييد.


سازگاري محصول براي ميزان آب دروني خود

برخي از افراد تصور دارند كه در زمان حضور آب در بدنه محصول و با افزايش آن به دليل بدنه منعطف ممكن است سبب تركيدگي و پارگي پوسته بدنه شود و به اين طريق در صورت رعايت نكردن سبب خرابي و از بين رفتن استخر پيش ساخته شود. اما مي توان گفت كه اين استخر پيش ساخته قسمتي را براي اين منظور در نظر گرفته است كه همواره آب درون بدنه به يك ميزان ثابت باقي مي ماند و افزايش پيدا نمي كند. با گنجايش معين استخر پيش ساخته گاهي ممكن است افراد بر اثر عواملي فراموش كنند كه منبع آب ورودي را مصدود نمايند و در واقع اين روند ادامه پيدا كند. در اين زمان بخشي در گوشه هاي استخر پيش ساخته در نظر گرفته شده است كه از آن آب به بيرون سرازير مي شود و مي تواند ميزان آب درون بدنه را به يك مقدار معين برساند و همواره از زياد شدن آن جلوگيري شود و سبب آسيب به بدنه نشود.


ايجاد محوطه اي در مهد كودك ها

در برخي از مهد كودك ها كه محل آموزش كودكان مي باشد مي توان برخي ديگر از مهارت ها را نيز آموزش داد تا علاوه بر درس و سرگرمي حرفه اي نيز ياد گرفته شود كه در آينده براي آن ها مفيد باشد. يكي از اين نوع مهارت ها ورزش شنا مي باشد كه يادگيري آن براي تمامي افراد مهم است و مي تواند آن ها را در هر فضايي آماده كند و آن ها را در هر شرايطي آموزش ديده نمايد. به همين دليل در بيش تر مهد كودك ها كه داراي سالن هاي بزرگ هستند مي توان از استخر پيش ساخته استفاده كرد كه هزينه كم تري نيز براي كادر آموزش دارد و مي توان با اين هزينه بهترين فضا را براي كودكان مهيا ساخت. با اين روش آموزشي در مدت زمان كوتاه تمامي كودكان ورزش شنا را آموزش مي بينند و مي توانند به صورت حرفه اي در سنين بالا تر مشغول اين ورزش مهيج شوند

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته برزنتي پايه دار مستطيلي با سايز 122*274*488

استخر پيش ساخته مستطيلي بست وي سايز 100*201*412

 استخر پيش ساخته مستطيلي بست وي سايز 100*201*412

استخر پيش ساخته مستطيلي بست وي سايز 100*201*412 جزو محصولات آبي تفريحي مي باشد كه به عنوان استخر هاي دائمي در باغ ها و ويلا ها احداث مي شود و جايگزين استخر هاي قديمي و بتني مي باشد. اين محصول قادر به داشتن دوام و استحكام مورد نياز در زمان استفاده مي باشد و مي تواند مدت زمان طولاني را به اين شكل بگذراند و به مطلوبيت كامل برسد. استفاده كنندگان نيز در داخل بدنه استخر پيش ساخته تجربه اي منحصر به فرد را مي توانند داشته باشند و مدت زمان زيادي را در آن مشغول سرگرمي شوند و علاقه مندي افراد را به ورزش هاي آبي و تفريحات آبي افزايش مي دهد. مزيت هاي اين استخر آماده نسبت به ساير استخر هاي قديمي و بتني كه هزينه زيادي براي احداث آن ها لازم است بيش تر مي باشد و كاربرد هاي مختلفي نيز دارد و به صورت استاندارد قابل استفاده مي باشد. شرايط لازم در داخل بدنه استخر پيش ساخته مهيا است تا راحتي و آسايش در زمان بازي شامل حال افراد گردد و بتوانند به تفريح مشغول شوند.


پايه هايي جهت نگه داري محصول

استخر پيش ساخته داراي بدنه اي به شكل برزنتي مي باشد كه يك تكه بوده و ابعاد بزرگ استخر را ايجاد مي كند. علاوه بر آن اين بخش نرم و منعطف بوده و استحكام لازم را ندارد. بنابراين براي قرار گيري به حالت استوار و محكم بر روي زمين نيازمند قسمتي است كه بتواند به شكل اصلي خود برسد و حالت خود را در زمان هاي طولاني حفظ نمايد. اين بخش در واقع پايه هاي نگه دارنده مي باشد كه در امتداد سازه هاي واقع شده و تمامي بخش بدنه را احاطه مي نمايد. به اين طريق مي توان محصولي استوار داشت و استحكام مطلوبي را شاهد بود. اين پايه هاي از جنس آلومينيوم مي باشد كه ضد زنگ بوده و بنابراين ضد پوسيدگي نيز مي باشد و نمي توان به اين طريق دچار خرابي و شكستگي شود. پايه هاي مرغوب اين استخر پيش ساخته مي تواند سال هاي طولاني محصول را به حالت اوليه حفظ نمايد.


هيجان هنگام بازي در استخر پيش ساخته

با وجود بدنه ي مقاوم و استوار در برابر برخورد و ضربه افراد نيز اين مقاومت حفظ مي شود و مي توان به راحتي در داخل آن به تفريح مشغول شد. از آن جايي كه بازي و ورزش شنا بسيار مهيج مي باشد و در زمان انجام آن ممكن است افراد تحرك بيش تري داشته باشند و ضربه هايي نيز به اطراف وارد شود مي توان گفت كه استخر پيش ساخته تمامي سازگاري هاي لازم را به اين جهت داشته و مي تواند به راحتي تمامي شرايط را براي انواع بازي هاي مهيج افراد ايجاد سازد و در برابر ضربه ها و برخورد ها نيز دوام و طول عمر بالايي را براي افراد ايجاد كند. اين بدنه ضخامت زيادي نيز داشته كه در زمان بازي هاي مهيج مي توان اطمينان كامل را داشت كه خساراتي شامل حال بدنه نمي شود و به درستي كارايي آن ايجاد مي گردد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته مستطيلي بست وي سايز 100*201*412

استخر پيش ساخته همراه پمپ شني بست وي سايز 100*200*400

استخر پيش ساخته همراه پمپ شني بست وي سايز 100*200*400 داراي بخش هايي براي ايجاد سازگاري با محيط است كه بر روي بدنه به كار رفته است و مي تواند بهترين كارايي را براي افراد ارائه دهد. با وجود اين استخر هاي پيش ساخته ديگر نيازي به ايجاد تجهيزات لازم براي احداث استخر هاي قديمي و پر هزينه نمي باشد و تنها با خريد اين محصول تمامي اجزاي آن نيز به شما تعلق مي گيرد و براي راحتي مصرف آماده مي شود. اين نوع استخر آماده در داخل حياط هاي بزرگ و ويلا ها و باغ ها امكان راه اندازي مي شود و براي استفاده در اين گونه محل ها آماده مي گردد و براي تعداد زيادي از افراد شرايط مطلوبي را فراهم مي كند تا زمان زيادي در داخل فضاي آبي بگذرانند و بتوانند لذت داشتن تجربه شنا را در محيط شخصي خود داشته باشند. اگر براي راه اندازي محوطه آبي براي تفريحات مهيج بودجه كافي را نداريد ما به شما استخر هاي پيش ساخته را پيشنهاد مي كنيم تا با آن ها همان امكانات را داشته باشيد و بتوانيد لذت آبتني را داشته باشيد.


طراحي بخش بدنه

بدنه اين محصول از اجزاي مختلفي ساخته شده است كه ساده بوده و در مجموع طراحي ساده را ايجاد كرده است. اين بدنه از يك پوسته تشكيل شده است كه منعطف بوده و ضخامت بالايي نيز دارد و بدنه كلي محصول را تشكيل مي دهد. اين پوسته داراي جنس پي وي سي مرغوب مي باشد كه طول عمر و دوام زيادي دارد و سبب داشتن محصول براي سال هاي طولاني مي شود. بدنه توسط پايه هايي به صورت محكم بر روي زمين نگه داري شده است و اسكلتي را ايجاد كرده كه پوسته بدنه در داخل آن قرار گرفته و ظاهر اصلي محصول را ايجاد مي كند. اين سازه ها در مجموعه نقش مهمي دارد و قادر به ايجاد استحكام لازم در زمان استفاده از استخر پيش ساخته مي شود. اين اجزا به هم متصل بوده و تنها با قرار گيري بدنه در داخل آن راه اندازي مي شود از اين رو به اين محصول استخر پيش ساخته و آماده گفته مي شود.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته همراه پمپ شني بست وي سايز 100*200*400

استخر پيش ساخته اينتكس پايه دار يا فريمي با سايز 122*488

 استخر پيش ساخته اينتكس پايه دار يا فريمي با سايز 122*488

استخر پيش ساخته اينتكس پايه دار يا فريمي با سايز 122*488 يكي ديگر از تجهيزات لازم به جهت بهره مندي از تفريحات تابستانه مي باشد كه مي توان براي مدت زمان طولاني وقت خود را در داخل آن گذراند و به بازي و سرگرمي مشغول شد. اين استخر آماده مي باشد و اجزاي آن تنها با در كنار هم قرار گرفتن آماده مي گردد و درطي زماني كوتاه مي توان از آن استفاده كرد. اين استخر پيش ساخته داراي بدنه اي اورجينال است كه ضمانت نامه اصالت كالا شامل حال آن مي شود و مي توان با تكيه بر اين گونه موارد استخر آماده را براي ويلا و باغ و محوطه هاي بزرگ خريداري نمود و از آن استفاده كرد. با وجود چنين محصولي ديگر نيازي به استفاده از استخر هاي عمومي نمي باشد و تنها با گرم شدن هوا قادر به بهره مندي از اين مجموعه آبي خواهيد شد. چنانچه به دنبال بهترين و مرغوب ترين استخر پيش ساخته هستيد و قصد آن را داريد كه آن را جايگزين استخر هاي بتني نماييد به شما اين محصول معرفي مي شود و در زير نيز مزيت هاي آن گفته شده است.


منبعي براي پر كردن محصول

استخر پيش ساخته اينتكس پايه دار يا فريمي با سايز 122*488

راه اندازي اين استخر پيش ساخته آسان بوده و نيازمند دشواري هاي لازم مانند استخر هاي بتني و قديمي نمي باشد و مي توان با صرف زمان كوتاهي آن را راه اندازي نمود و به راحتي از آن استفاده كرد. اما پس از راه اندازي محصول مي بايست به روشي آن را پر كرد و ميزان آب معييني را به درون آن وارد كرد. براي اين كار اين استخر پيش ساخته داراي بخشي مي باشد كه محفظه ورودي آب است. اين محفظه قابليت اتصال به شلنگ آب را دارد و مي توان به راحتي ميزان آب لازم براي پر كردن بدنه را به آن وارد كرد و از آن بهره گرفت و نيز به اين روش از سختي و دشواري پر كردن نيز درامان ماند. اين كار راحت ترين روش براي استفاده از محصول مي باشد و زمان كوتاهي را نيز مي گيرد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

استخر پيش ساخته اينتكس پايه دار يا فريمي با سايز 122*488